سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79742
|
19:37 - 1397/10/24
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

اکثر مشکلات جامعه ریشه در فقر دارد

اکثر مشکلات جامعه ریشه در فقر دارد
رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات مربوط به مباحث اقتصادی و فقر و بیکاری است گفت: جرایمی همچون سرقت، گرایش به اعتیاد و مشروبات الکلی و بسیاری از جرام دیگر ریشه در فقر دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام  محمدعلی قاصدی بعد اظهر  امروز در نشست با انجمن حمایت از زندانیان  با تشریح لزوم هماهنگی و همکاری و تعامل برای جذب مساعدت های مردمی به مددجویان گفت: یکی از راهکار های اساسی  برای جذب مساعدت های مردمی به منظور کمک به مدد جویان، فرهنگ سازی، آگاه سازی، اطلاع رسانی و انتقال مشکلات این قشراز جامعه به گوش مردم و مسئولین از طریق ابزار های نوین اطلاع رسانی و نهادهای فرهنگی به ویژه صدا و سیما است.

وی افزود: قرار گرفتن مردم و مسئولین در جریان مشکلات این افراد و خانواده های آنان موجب افزایش مساعدت های مردمی  شده و از طرفی احساس مسولیت بیشتر مدیران و مسئولان را رقم می زند چرا که مسلما بی تفاوتی به مشکلات و آسیب های این افراد می تواند آثار و تبعات منفی بیشتری در کل جامعه داشته باشد .

وی به مسئولین توصیه نمود تا با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی لازم از خانواده های این افراد دیدار داشته باشند تا مستقیما در جریان مسائل و مشکلات این افراد قرار بگیرند در این صورت است که اقدام و اهتمام ویژه ای برای حل مشکلات آنان بیش از پیش خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات مربوط به مباحث اقتصادی و فقر و بیکاری است گفت: جرایمی همچون سرقت، گرایش به اعتیاد و مشروبات الکلی  و بسیاری از جرام دیگر ریشه در فقر دارند که هرکدام از انها موجب برهم خوردن نظم اجتماعی  و بروز بزهکاری های فراوان در جامعه می گردد.

وی با اشاره به اقداماتی که در انجمن حمایت زندانیان استان صورت گرفته است گفت: یکی از اولویت های کاری انجمن حمایت زندانیان استان تلاش برای ایجاد درآمد مستمر و دائمی با استفاده از ظرفیت های مختلف به منظور  کمک به مدد جویان است و در این خصوص از مسئولین تمامی دستگاه ها و نهادها خواست همکاری و تعامل خوبی با انجمن حمایت از زندانیان استان داشته باشند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد