کد خبر: 79752
|
11:57 - 1397/10/25
نسخه چاپی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:

دیدگاه توسعه گرانه مسئولان در تربیت نیرو های خلاق موثر است

دیدگاه توسعه گرانه مسئولان در تربیت نیرو های خلاق موثر است
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: دیدگاه توسعه گرانه و حمایت گر مسئولان استان و می‌تواند در ارتقای جایگاه کانون برای تربیت و پرورش نیروهای خلاق در زمینه‌های مختلف مؤثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،زعفر احدزاده در بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون گرمی تصریح کرد: در کنار بازدیدها با مسئولان استان و شهرستان‌ها نیز جلسات تعاملی داشته و این رویه باهدف بازتعریف فعالیت‌ها و خدمات کانون به جامعه و نیز مسئولان تداوم خواهد داشت.

احدزاده ضمن حضور در کانون انگوت، از کارگاه‌های سفال و ادبی این مرکز بازدید و در این خصوص با مربیان بحث و گفتگو کرد.

وی در جلسه با فرماندار شهرستان گرمی بر لزوم تجهیز ساختمان برای راه‌اندازی شعبه کانون زبان ایران در شهرستان گرمی تأکید و خاطرنشان کرد: کیفیت آموزش‌های ارائه‌شده در این مراکز بسیار عالی بوده و برای برخورداری زبان آموزان و علاقه‌مندان سایر شهرستان‌های استان، باید تمهیدات توسعه‌ای فراهم شود و دعوت برای حضور رئیس کانون زبان کشور در شهرستان‌های استان بدین منظور شکل گرفت.

مدیرکل کانون استان در پایان یادآور شد:  دیدگاه توسعه گرانه و حمایت گر مسئولان استان و شخص استاندار و فرمانداران می‌تواند در ارتقای جایگاه کانون برای تربیت و پرورش نیروهای خلاق در زمینه‌های مختلف مؤثر باشد.

در این دیدار، علی بهشتی فرماندار گرمی ضمن اشرافیت کامل به اهمیت فعالیت‌های کانون در پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری قول مساعد همکاری و حمایتی داد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد