سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 79776
|
17:32 - 1397/10/26
نسخه چاپی

امام جمعه اردبیل:

پیشرفت های حوزه پزشکی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

پیشرفت های حوزه پزشکی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحولات عظیمی در جامعه رخ داد که مهم‌ترین این تحولات در زمینه علم و تولید دانش جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت‌الله سید حسن عاملی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحولات عظیمی در جامعه رخ داد که مهم‌ترین این تحولات در زمینه علم و تولید دانش جهانی است.

وی افزود: ایران در زمینه پزشکی جزء کشور‌های برتر دنیا محسوب می‌شود که پس از انقلاب و با کشف حلقه‌های مفقودی علمی در جامعه به این موقعیت دست یافته است و اکنون با اقتدار علمی که دارد هیچ کشوری در دنیا به خود اجازه تجاوز به ایران اسلامی را نمی‌دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرنگان رهبری با اشاره به فعالیت‌های جهادی جهاد دانشگاهی اردبیل بیان کرد: گره‌های علمی، صنعتی و کشاورزی جامعه به دست جهاد کشاورزی باز می‌شود که در این حوزه جهاد کشاورزی با فعالیت جهادی و عشق به وطن و انقلاب اسلامی و برای حفظ غرور مردم ایران با تمام قوا فعالیت می‌کند.

عاملی اظهار کرد: مراجعه زوج‌های نابارور آذربایجان به مرکز ناباروری قفقاز از موهبت الهی است که نصیب پزشکان ایرانی شده تا قدمی خیر در این جهت بردارند و قطعا اقدامات انجام گرفته پزشکی برای بیماران خارجی نشان از اقتدار علمی بالای جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: در چنین شرایط حساس کشور که هجمه‌های مختلفی وارد می‌شود، اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی به‌عنوان یک وظیفه معین می‌گردد که در این زمینه باید سعی بر این باشد تا نسل‌های جوان و تازه را با انقلاب و ماهیت دستاوردهای این رویداد عظیم مردمی آشنا کرد.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد