سرویس: اقتصادی
کد خبر: 79785
|
12:53 - 1397/10/27
نسخه چاپی

شهرک دامپروری نیر همچنان در بلاتکلیفی!

شهرک دامپروری نیر همچنان در بلاتکلیفی!
با اینکه استان اردبیل قطب دامپروری کشور محسوب می شود اما احداث مجتمع و شهرک دامپروری "نیر" پس از وقفه چندین ساله، همچنان بلاتکلیف مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، رعايت نكات بهداشتي در روستاها، ايجاد دامپروري واحد وكمك به رونق اين صنعت در كنار تبديل دامداري سنتي به صنعتي وعلمي از جمله عواملي است كه سبب می شود تا ساخت شهرك هاي دامپروري در استانهاي مختلف كشور در دستور كار قرار بگيرد.

 در استان اردبیل نیز که قطب دامپروری کشور محسوب می شود، بنا به دلایلی از قبیلرونق صنعت دامپروری استان و تامين گوشت ولبنيات كشورساخت احداث شهرک دامپروری نیر مورد توجه قرار گفت، اما با گذشت نزدیک به هشت سال، خبری از راه اندازی این شهرک نیست و طبق اذعان نماینده اردبیل این شهرک همچنان بلاتکلیف است.

 رضا کریمی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان نیر گفت: احداث مجتمع و شهرک دامپروری نیر همچنان بلاتکلیف بوده و نیازمند توجه جدی به فعال‌سازی و بهره‌برداری از این مجموعه هستیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که احداث شهرک دامپروری نیر در مساحت ۱۳ هکتار در دستور کار قرار گرفته بود، تا کنون راه‌اندازی این بخش میسر نشده است.

نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: با احداث این شهرک، دامپروری‌های داخل شهر به مجتمع دامپروری نیر انتقال یافته و ساماندهی مناسبی را در این بخش شاهد می‌شدیم.

احداث شهرک دامپروری نیر نزدیک هشت سال است که بلاتکلیف مانده است.
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد