سرویس: اجتماعی
کد خبر: 79810
|
12:37 - 1397/10/29
نسخه چاپی

کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی در اردبیل تدوین می‎شود

کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی در اردبیل تدوین می‎شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با هدف معرفی و تبیین خدمات انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی در استان تدوین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت‌الاسلام ولی نظرپور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری اردبیل اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه های متعددی با هدف اطلاع رسانی دستاورد های انقلاب اسلامی برگزار می شود .
وی با بیان اینکه مردم باید از دستاورد های انقلاب اسلامی مطلع شوند افزود:  با هدف معرفی و تبیین خدمات انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی در استان تدوین می‌شود.

نظرپور تصریح کرد: نمایش چهل سال تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه همگانی است و دستگاه های اجرایی نیز در این زمینه باید اهتمام جدی داشته باشند.
وی بیان کرد: کارگروه ها و کمیته های دهه فجر امسال مشخص و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و امید است دستگاه ها برنامه های خود را به دبیرخانه ستاد بزرگداشت ارسال کنند.
نظرپورادامه داد : ایام الله دهه فجر اوج ویژه برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی است که با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرده و در این ایام با حفظ شان و منزلت حضرت فاطمه (س) برنامه های مختلفی از قبیل نواخته شدن زنگ انقلاب ،مراسم نورافشانی و برگزاری یادواره های شهدا اجرا می شود .
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد