سرویس: استانی
کد خبر: 79845
|
09:53 - 1397/11/02
نسخه چاپی

سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل:

کارخانه نئوپان خلخال به بخش خصوصی واگذار شد+جزییات

کارخانه نئوپان خلخال به  بخش خصوصی واگذار شد+جزییات
سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی با خرید و احیای کارخانه نئوپان خلخال آن را دوباره وارد چرخه تولید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص علت واگذاری این کارخانه به خریدار جدید گفت : این کارخانه در اختیار هلدینگی زیر مجموعه بنیاد مستضعفان قرار داشت که به دلایلی دچار مشکل و تعطیل شده بود.

وی افزود: این امر باعث ایجاد مشکلاتی برای کارکنان و مردم خلخال شده بود و برای ما مهم بود که این کارخانه که نگین صنایع خلخال بشمار می رود از چرخه تولید خارج نشود، بنابراین با پیگیری های مستمر و تلاش استاندار ، سرمایه گذار بخش خصوصی با خرید و احیای این کارخانه آن را دوباره وارد چرخه تولید کرد.

عباس کریمی در رابطه با ظرفیت تولید و تعداد شاغلین دراین کارخانه افزود: هم اکنون از ۳ فاز کارخانه یک فاز آن با اشتغال ۶۵ نفری وارد چرخه تولید شده است و بزودی شاهد راه اندازی ۲ فاز دیگر با ظرفیت اشتغال ۱۳۰ نفر خواهیم بود.

وی افزود: سرمایه گذار جدید مصمم به گسترش و توسعه ظرفیت تولید از ۱۱۵ متر مربع در روز به ۵۰۰متر مربع با اشتغالزایی ۳۵۲ نفر می باشد که در ماه های آتی شاهد این اتفاق مبارک نیز خواهیم بود.

کریمی در خصوص مشکلات تهیه مواد اولیه گفت : خوشبختانه با رایزنی و هماهنگی های صورت گرفته با استان های همجوار این مشکل برطرف شده است و نگرانی از این بابت نیز وجود ندارد.

سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل حمایت از بخش خصوصی در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را از اهداف مهم و اصلی استاندار و تیم اجرایی استانداری دانست و افزود: قطعا هر کجا مشکلی در خصوص واحد های تولیدی و اشتغالزا احساس و یا گزارش شود، مجموعه همکاران خود را ملزم به رفع این مشکلات می دانند تا در این مقطع حساس هیچ واحد تولیدی از گردونه تولید خارج و هیچ کارگری بیکار نشود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد