کد خبر: 79846
|
10:29 - 1397/11/02
نسخه چاپی

نمایشگاه الکامپ اردبیل دایر شد

نمایشگاه الکامپ اردبیل دایر شد
نهمین نمایشگاه الکامپ استان اردبیل در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اردبیل دایر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،واحد جوادی صبح امروز در آیین گشایش نهمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر و مخابرات در محل نمایشگاه دائمی اردبیل اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت درقالب ۵۰ غرفه از ۷ استان تهران، اصفهان، قزوین، تبریز، همدان و اردبیل حضور دارند. 

وی افزود: شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه در حوزه اینترنت رادیویی، سخت‌افزار و ماشین‌آلات اداری، اپلیکیشن، استارتاپ‌ها، تجهیزات ایمنی، دوربین مدار بسته و شبکه فعالیت می‌کنند.

عباس کریمی، سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل نیز  در آیین افتتاح نهمین نمایشگاه الکامپ استان  افزود: با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری مبنی بر الکترونیکی سازی ارائه خدمات دولتی که موجب ارایه سهل تر، سریع‌تر و کم هزینه‌تر خدمات می‌شود و همچنین با ایجاد شفافیت از فساد و جعل نیز جلوگیری می‌نماید.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی در این نمایشگاه در قالب توسعه دولت الکترونیک به معرفی و ارایه خدمات الکترونیکی خود خواهند پرداخت.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل افزود: بخاطر رکود بازار از جمله در بخش سخت افزار، بیشتر شرکت‌ها در حوزه نرم افزاری به ارایه دستاورد‌ها و محصولات خود خواهند پرداخت. حضور فعال شرکت‌های بومی استان در این نمایشگاه بیانگر اینست که علیرغم وضعیت اقتصادی نامناسب براثر فشار تحریم‌ها هنوز فعالیت وجود دارد و این دوران گذر هم با موفقیت سپری خواهد شد.

زمان بازید نهمین نمایشگاه الکامپ اردبیل  تا پنجم بهمن ماه از ساعت ۱۱ صبح لغایت ۲۰ شب است .

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد