سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79848
|
12:29 - 1397/11/02
نسخه چاپی

معاون حمایت کمیته امداد استان اردبیل خبر داد؛

پرداخت کمک موردی به ۱۷ هزار مددجو و اقشار آسیب‌پذیر در اردبیل

پرداخت کمک موردی به ۱۷ هزار مددجو و اقشار آسیب‌پذیر در اردبیل
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل از بهره‌مندی ۱۷ هزار مددجوی تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر از کمک‌های موردی این نهاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  علی‌رضا حسین‌نژاد در گفتگو باسبلان‌ما، اظهارداشت:کمک‌های موردی، یکی از خدمات هدفمند کمیته امداد استان اردبیل است که با هدف رفع نیازهای ضروری فرهنگی، تحصیلی، معیشتی و درمانی مددجویان پرداخت می‌شود که در این راستا  بیش از ۱۷ هزار نفر از مددجویان و خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل از کمک‌های موردی و بلاعوض کمیته امداد در سال‌جاری بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: خدمات موردی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند واجد شرایط که نیاز مبرمی به رسیدگی دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک موردی به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل پرداخت شده است تا بخشی از مشکلات خود را رفع کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۳۰۰ غیرمددجو از کمک‌های موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند و ۲۵۸ میلیون تومان کمک موردی و بلاعوض به افراد نیازمند جامعه پرداخت شده که این امر نقش به سزایی در رفع گرفتاری‌های آنها داشته است.

وی با بیان اینکه هفت هزار نفر از خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند ساکن در مناطق محروم استان اردبیل از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند، افزود: بیش از یک میلیارد و ۲۴ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی به مددجویان ساکن در مناطق محروم استان اردبیل پرداخت شده است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه بیشترین کمک‌های موردی به منظور رفع مشکلات معیشتی خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل پرداخت شده است، بیان کرد: لازم است برای کاهش مشکلات معیشتی و رفع مسائل ضروری خانوار مستمند و کم درآمد، خیران بیش از پیش یاریگر کمیته امداد استان اردبیل باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه این نهاد به منظور پاسخگویی کیفی و مناسب به تمامی نیازهای مددجویان، نیازمند یاری هر چه بیشتر مسئولان و خیران است، گفت: کمیته امداد استان اردبیل به تنهایی نمی‌تواند مشکلات و مسائل نیازمندان را برطرف کند که این امر همیاری هر چه بیشتر نیکوکاران را می‌طلبد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد