سرویس: اقتصادی
کد خبر: 79855
|
01:44 - 1397/11/03
نسخه چاپی

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:

دلال ها در تامین نیازهای اساسی مردم اردبیل حذف می شود

دلال ها در تامین نیازهای اساسی مردم اردبیل حذف می شود
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت:یکی از اقدامات مسئولین استان در رابطه با عرضه مایحتاج عمومی تمرکز بر حذف دلال بازی و واسطه های چند لایه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ارژنگ عزیزی شامگاه دیروز در جلسه کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی اظهار داشت: تامین و تولید کالاهای اساسی و چگونگی عرضه عادلانه بین مردم و نظارت اساسی توسط دستگاه های متولی از طریق ایجاد زنجیره تامین تا توزیع امکان پذیر است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته تنظیم بازار استان گفت: به منظور ایجاد تعادل در بازار در رابطه با اقلام وارداتی از مسئولین کشوری درخواست شده سهم استان اردبیل را مشخص کنند.
 
عزیزی افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه نهاده های دامی با قیمت تمام شده از جمله گوشت سفید و گوشت قرمز که تاثیر بسزایی در زندگی روزمره دارد توسط دستگاه های اجرایی ذیصلاح تعیین می شود.
 
وی ادامه داد: در صورت تفویض اختیار و مسئولیت حمل، توزیع و نظارت کالاهای اساسی به خود استان ها، برخی اقلام که منشأ تولید داخلی و استانی دارند به آسانی در اختیار مردم قرار می گیرد.
 
مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل افزود: تمامی تلاش مسئولین این است که در مقایسه با ایام مشابه سال گذشته برای تولید و عرضه مشکلی وجود نداشته باشد و هرگونه کمبودهای احتمالی به موقع پیش بینی و مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد