سرویس: اردبیل
کد خبر: 79896
|
17:50 - 1397/11/06
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

افزایش ثروت مردم یکی از راهکار های پیروزی در جنگ اقتصادی است

افزایش ثروت مردم یکی از راهکار های پیروزی در جنگ اقتصادی است
استاندار اردبیل با بیان اینکه پارک های علم و فناوری حلقه اتصال دولت، دانشگاه و صنعت در برهه فعلی هستند، گفت: افزایش ثروت مردم جامعه، یکی از راهکار های پیروزی در جنگ اقتصادی است که می تواند توسط پارک علم و فناوری محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید پارک علم و فناوری استان که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد با بیان اینکه امروز در وضعیت جنگ اقتصادی به سر می بریم گفت: تنها راه نجات  از این جنگ بزرگ افزایش ثروت مردم در برابر افزایش هزینه ها است.

وی با بیان اینکه کار جهادی شبانه روز نمی شناسد، گفت: ایجاد وحدت نظر و هماهنگی در امور، لازمه حضور در این میدان سخت است.

بهنام جو در ادامه سخنان خود به نقش و جایگاه پارک علم و فناوری در شکوفایی اقتصاد استان اشاره کرد و گفت: پارک های علم و فناوری در واقع حلقه اتصال دولت، دانشگاه و صنعت در کشور است.

وی افزایش ثروت جامعه را از مهمترین عوامل موفقیت در نبرد اقتصادی دشمن عنوان کرد و گفت: تجاری سازی ایده ها و تبدیل فکر به ثروت از جمله مهمترین وظایف پارک های علم و فناوری است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه جوان به حمایت نیازمند است، گفت:دستگیری از جوانان خلاق و توانمند که تمکن مالی ندارند  از وظایف استانداری است.

وی در پایان سخنان خود از رئیس جدید پارک علم و فناوری استان خواست با تدوین برنامه سالانه و ارائه آن به استانداری سهم دستگاه های اجرایی در تحقق افق یکساله نیز مشخص شود تا خروجی کار و اشتغال جوانان استان در کنار افزایش ثروت جامعه بیشتر،  بیشتر نمایان شود.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد