سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79939
|
09:47 - 1397/11/10
نسخه چاپی

رئیس میراث فرهنگی خلخال:

فراهم شدن امکانات صدور پروانه فعالیت مراکز اقامتی و گردشگری در خلخال

فراهم شدن امکانات صدور پروانه فعالیت مراکز اقامتی و گردشگری در خلخال
رئیس میراث فرهنگی خلخال از تشکیل جامعه تاسیسات گردشگری خلخال و کوثر خبرداد و گفت: از این پس فعالیت‌های مربوط به صدور پروانه فعالیت و نحوه کار تاسیسات گردشگری زیر نظر این جامعه اداره می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، محمد رضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خلخال صبح امروز در جمع خبرنگاران از فراهم شدن امکانات صدور پروانه فعالیت مراکز اقامتی و گردشگری در خلخال خبرداد و گفت: جامعه تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی و هتل داران خلخال و کوثر نخستین تشکل غیردولتی پس از اردبیل در این زمینه است که با هدف صدور پروانه‌های فعالیت هتل ها، مراکز گردشگری و اقامتی و حذف هزینه‌های مربوط به سفر به مرکز استان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه از این پس فعالیت‌های مربوط به صدور پروانه فعالیت و نحوه کار تاسیسات زیر مجموعه گردشگری زیر نظر این جامعه اداره می شود، گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نقش نظارت بر نحوه عملکرد این تشکل غیردولتی را عهده دار خواهد شد.

شایقی گفت: هم اکنون مجموع اتاق‌های ۱۰ هتل و هتل آپارتمان فعال و دارای پروانه فعالیت در شهرستان‌های خلخال و کوثر ۱۰۰ اتاق و سوئیت با ظرفیت ۵۰۰ تخت بوده که در کنار این مجموعه ۸۰ خانه مسافری مجاز و ساماندهی شده با ظرفیت ۳۲۰ تخت در اسکان مسافران و گردشگران منطقه جنوب استان اردبیل فعالیت دارند.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد