سرویس: پارس آباد
کد خبر: 79982
|
12:29 - 1397/11/13
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان پارس آباد:

مردم داری اولویت کار مسئولان باشد/ پارس آباد قبل از انقلاب اسلامی در اوج محرومیت بود

	مردم داری اولویت کار مسئولان باشد/  پارس آباد قبل از انقلاب اسلامی در اوج محرومیت بود
فرماندار پارس آباد مغان گفت: پیش از انقلاب اسلامی، شهرستان پارس آباد محروم از امکانات و خدمات عمرانی بود اما امروز به عنوان یک شهرستان در بخش‌های مختلف در حال پیشرفت و توسعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی علایی صبح امروز در دیدار با امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان محروم و دورافتاده پارس آباد انقلاب عمرانی شکل گرفت، اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی، شهرستان پارس آباد محروم از امکانات و خدمات عمرانی بود اما امروز به عنوان یک شهرستان در بخش‌های مختلف در حال پیشرفت و توسعه است.

وی با اشاره به توسعه بخش‌های مختلف شهرستان مرزي پارس آباد مغان پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: منطقه‌ای که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جاده و راه مواصلاتی مناسب، آب، برق، گاز، تلفن، بیمارستان و ... نداشت و جمعیت آن در حد ۱۰ هزار نفر بود به برکت انقلاب اسلامی از همه امکانات برخوردار است ضمن اینکه جمعیت این منطقه نیز به بیش از ۱۰۱ هزار نفر رسیده است.

فرماندار شهرستان پارس آباد، احداث بیمارستان های امام خميني (ره) ، بیمارستان تازه تاسیس شهدا، دانشگاه، احداث راه مواصلاتی مناسب برای روستاهای دورافتاده و بهره مند شدن خانوارهای روستایی از نعمت آب، برق، گاز و تلفن را از برکات انقلاب اسلامي عنوان كرد.

علايي گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه فناوری های علمی و اقتصادی و ... به رشد و پیشرفت رسیده است در سایه ایمان، ایثار، فداکاری و خون شهدایی است که با گذر از ظلم و ستم رژیم ستم شاهی و عبور از تحریم ها وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

وي در ادامه اجراي شبکه عظيم پایاب سد خداآفرین را از جمله‌ پروژه هاي مهم منطقه پس از انقلاب دانست که اعتبار مناسبی براي آن تخصیص یافته و بعد از تکمیل٬ تحول عظیمی در صنعت کشاورزی منطقه ایجاد می‌ كند.

فرماندار پارس آباد همچنین با بیان اینکه مردم‌داری و توجه به نیازهای مردم جزو وظایف اصلی مسئولان است، تصریح کرد: امروز در حالی عزت، اقتدار و پایداری ۴۰ ساله انقلاب اسلامی حاصل فداکاری، ایثار و اخلاص شهیدان ماست که اکنون وظیفه ما مسئولان است که با الگوگیری از این انقلاب مردم‌داری را در اولویت خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد