سرویس: اقتصادی
کد خبر: 79994
|
19:34 - 1397/11/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

عملیات 950 طرح عمرانی زودبازده مناطق محروم در اردبیل آغاز شد + فیلم

عملیات 950 طرح عمرانی زودبازده مناطق محروم در اردبیل آغاز شد + فیلم
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور عملیات طرح بزرگ عمرانی زودبازده مناطق محروم در اردبیل آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار پاسدار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در حاشیه آئین کلید خوردن تکمیل و اجرای پروژه‌های زودبازده و محرومیت‌زدای به صورت ویدئو کنفرانس در سالن سپاه اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور عملیات طرح  بزرگ عمرانی زودبازده مناطق محروم در اردبیل آغاز شد.

 

سردار بابازده بیان کرد: سپاه در عرصه های محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی مناطق محروم پیشگام است و در این زمینه با همکاری دستگاه‌های اجرایی تمام توان و تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به مردم برای محرومیت‌زدایی به کار می‌گیریم.

وی با اشاره به این که امروز به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران 40 هزار پروژه محرومیت‌زدا و زودبازده در کشور اجرا می‌شود افزود: سهم استان 950 پروژه است که با همکاری مس.لان و سپاه حضرت عباس استان این پروژه‌ها در نزدیک‌ترین زمان اجرا و تکمیل می‌شود.

 

بابازاده تصریح کرد: امروز سپاه در عرصه‌های سازندگی خدمات‌رسانی پیشگام است و مهم‌ترین اولویت ما خدمت بی‌منت به مردم و رفع دغدغه‌های‌معیشتی و اقتصادی مردم است.

وی بیان کرد: همکاری مناسبی بین سپاه استان و مسئولان استان در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی وجود دارد و بی‌شک با همکاری مسئولان استان پروژه‌های زودبازده و محرومیت‌زدا در نزدیک‌ترین زمان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران نیز افزود: ملت ایران پیروز واقعی این چهل سال در برابر دشمنان و استکبار جهانی است.

بابازاده گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده و ما با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

وی تصریح کرد:‌ بی‌شک با راه‌اندازی پروژه‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی امید در بین دل‌های مردم به وجود می‌آید که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد