سرویس: استانی
کد خبر: 80016
|
15:21 - 1397/11/14
نسخه چاپی

مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل:

افزایش اعتبارات خرید تجهیزات پزشکی و داروی در اردبیل

افزایش اعتبارات خرید تجهیزات پزشکی و داروی در اردبیل
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: متأسفانه مراجعات به مراکز درمانی استان اردبیل مطابق با زیرساخت‌ها و قابلیت‌های استان اردبیل نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، قادر برجی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان اردبیل اظهار کرد: متأسفانه مراجعات به مراکز درمانی استان اردبیل مطابق با زیرساخت‌ها و قابلیت‌های استان اردبیل نیست.

وی گفت: بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ تماس در طول یک روز با درمانگاه بیمارستان سبلان انجام می‌گیرد که برای کمتر از هزار و ۳۰۰ نفر فرصت ویزیت فراهم می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه آی تی اقدامات خوبی در سطح استان اردبیل در حال انجام است و ما در این حوزه جزء استان‌های موفق کشور هستیم.

برجی ادامه داد: توجه به نظام ارجاع و فرهنگسازی در این زمینه می‌تواند کمک شایانی به درمان هدفمند بیماران کند و لازم است رسانه‌ها به این موضوع بیشتر بپردازند.

وی بیان کرد: اعتبارات سال آینده ما در حوزه خرید تجهیزات پزشکی ۵ میلیارد تومان است در حالی‌که در سال ۹۵ این میزان رقمی برابر با یک و نیم میلیارد تومان بود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل عنوان کرد: همچنین ۴.۶ میلیارد تومان اعتبار برای خرید دارو در سال ۹۵ داشتیم که این میزان در سال ۹۸ به ۱۲ میلیارد تومان رسیده است.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد