سرویس: ورزشی
کد خبر: 80093
|
18:27 - 1397/11/18
نسخه چاپی

معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌‌های همگانی وزارت ورز‌ش و جوانان:

ورزش مناطق روستایی و عشایری از اولویت ‌های وزارت ورزش/ 700 پروژه ورزشی در کشور به بهره‌برداری رسید

ورزش مناطق روستایی و عشایری از اولویت ‌های وزارت ورزش/ 700 پروژه ورزشی در کشور به بهره‌برداری رسید
معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌‌های همگانی وزارت ورز‌ش و جوانان گفت: ورزش مناطق روستایی و عشایری از اولویت ‌های این وزارتخانه است و در این راستا تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام موجود در این مناطق تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عبدالحمید احمدی امروز در سفر خود به  شهرستان کوثر استان اردبیل و آیین افتتاح سالن ورزشی شهدای روستای سنگ آباد گفت:  توسعه ورزش در مناطق روستایی و عشایری از اولویت های وزارت ورزش  و جوانان است که در این راستا تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام موجود در این مناطق براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ، تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال بیش از 700 طرح و پروژه ورزشی در سطح کشور افتتاح خواهد شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌‌های همگانی وزارت ورز‌ش و جوانان  تاکید کرد:اگر خواهان توسعه ورزش موثر هستیم باید توسعه ورزش در مناطق روستایی و شهرستان‌ ها را جدی بگیریم و در این زمینه گام ‌های موثری برداریم.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف را پشمگیر دانست و گفت: در کنار بخش ورزش، در حوزه‌های مختلف بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم که باید قدردان نظام و آثار و برکات ارزشمند آن باشیم.

 طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل سالن ورزشی روستای سنگ‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان کوثر با مساحتی بالغ بر 873 مترمربع با صرف اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون ریالی تکمیل و راه‌اندازی شده

 امسال  13 طرح و پروژه ورزشی در این استان  به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد