سرویس: اجتماعی
کد خبر: 80117
|
19:51 - 1397/11/20
نسخه چاپی

امام جمعه اردبیل در یادواره شهدای خانکندی؛

دشمن به دنبال تربیت نسلی بی تفاوت در ایران است

دشمن به دنبال تربیت نسلی بی تفاوت در ایران است
امام جمعه اردبیل در یادواره شهدای خانکندی گفت:دشمن با بمباران های رسانه ای سعی در تزلزل بنیان خانواده و تربیتی نسلی بی تفاوت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، یادواره شهدای خانکندی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل برگزار شد .

در این یادواره آیت الله عاملی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بر شمردن صفات حضرت زهرا(س) اظهار داشت: زهرا (س) ریشه تمامی خوبی و پاکی های دنیا، بهانه خلقت و نزول رحمت الهی و  مادر امامت و تمام بشریت است.

وی با شاره به اینکه صبر مادران شهدا از مکتب فاطمی الگو گرفته است،افزود: دشمن با بمباران های رسانه ای سعی در تزلزل بنیان خانواده و تربیتی نسلی بی تفاوت دارد.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: مساجد و حسینیه ها پایگاههای اصلی تربیت انسانهای بزرگ در دامان مادران و پدران مومن و متدین هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اقتدار کنونی کشور را نتیجه خون شهدا ، صبر مادران شهدا و اعتماد به نیروی های ارزشمند بومی و داخلی دانست.

وی تصریح کرد:  هرگاه دشمن به بهانه تامین امنیت سعی در خلع سلاح کشوری کرده ، بزرگترین ضربه ها و خیانت ها را به همان کشور روا داشته است.

  ایت الله عاملی در سفر به  روستای خانکندی ،حسینیه این روستا را افتتاح کرد؛ مبلغ صرف شده برای بهره برداری  این حسینیه 10 میلیارد ریال اعلام شده است. 
 

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد