سرویس: ایران
کد خبر: 80122
|
09:22 - 1397/11/21
نسخه چاپی

بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل طی بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل در بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه استان برای شرکت پرشور و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

در این بیانیه آمده است؛

باسمه‌تعالی

امیر مومنان علی علیه‌السلام: «فلو ان الباطل خلص من مزاج الحق لم یخف علی المرتادین و لوان الحق خلص من لبس الباطل انقطعت عنه السن المعاندین.»؛ وقتی باطل از حق و حق از باطل خالص شوند، زبان دشمنان کوتاه خواهد شد.

امسال انقلاب اسلامی ما به لطف الهی به چهل‌سالگی رسیده است.انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سالروز خود همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود؛ این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است. قیامی که با اتکا به اراده مردم و تاسی از رهبری داهیانه بنیان‌‌گذار کبیرش، امام خمینی(رحمت‌الله علیه) با اقتدار، مظاهر تجدد منحط غربی را از جامعه اسلامی ایران زدود و نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و موثر ساخت.

بهمن ۵۷ تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق«استقلال و آزادی»، «جمهوری اسلامی» را به پیروزی رساندند و اکنون در بهمن ۹۷، انقلاب چهل‌ساله، شاهد مردمی مستقل و آزاد است که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی‌شان»، محافظت می‌کنند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از مردم شریف استان اردبیل، صاحبان اصلی این انقلاب عظیم دعوت می‌کند، در کنار یکدیگر در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کنیم و با حضور چندده میلیونی‌مان پیام وحدت و همدلی‌مان را پیش چشمان منتظر و کنجکاو عالمیان به نمایش بگذاریم و با مشت‌های گره‌کرده و دل‌های محکم آوای«استقلال، آزادی عزت هر ایرانی» سردهیم و چشم تنگ امید دشمنان را از دست‌‌اندازی به «جمهوری اسلامی» قطع کنیم و رساتر از هر سال با مشت‌های گره‌کرده و دل‌های استوار، شعار پرشور «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» سر دهیم تا صدایمان از پرده‌های هزارتوی پنبه‌های فرورفته در گوش‌های عاصی دشمنان بدخواه و منافقان خوش‌خیال عبور کند و تاریخ انقلاب ۹۷ به مُهر ولایتمداری و بصیرت مردم انقلابی ایران منقوش گردد و در ادای وظیفه‌مان که قدردانی از خون شهدای انقلاب تا مدافعان حرم و پایبندی به آرمان‌های امام راحل(رحمت‌الله علیه) و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است، سربلند باشیم. ان‌شاءالله.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد