سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80201
|
14:36 - 1397/11/26
نسخه چاپی

مراسم تجلیل از خانواده‌های ایثارگران اهدای عضو در اردبیل + تصاویر

 مراسم تجلیل از خانواده‌های ایثارگران اهدای عضو در اردبیل + تصاویر
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مراسم تجلیل از خانواده‌های ایثارگران اهدای عضو و خادمین بهشت زهرا اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و گذشت در فرهنگ ملی ما جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های ایثارگران اهدای عضو در اردبیل به جایگاه فرهنگ ایثار و گذشت در فرهنگ ملی اشاره کرد و گفت: یکی از نمونه های ایثار و گذشت، دادن جانی تازه به افراد نیازمند است و همانگونه که خداوند تبارک و تعالی در قران کریم به این مهم اشاره فرموده اند که هر کس نفسی را زنده کند گویی تمام مردم را زنده کرده است ارزش این اقدام به خوبی مشخص می شود.

وی در پایان سخنان خود به اهدای اعضای حیاتی بیست و دومین بیمار مرگ مغزی اردبیل  آرش ذوالفقارنیا  در سال ۹۷در اردبیل اشاره کرد و گفت: این اهدای عضو جان تازه ای به نیازمندان بخشید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به ارائه گزارش اهدای عضو در سال 96 و 96 پرداخت و گفت:  از بین ۲۲ بیمار مرگ مغزی اعزامی که در سالجاری اتفاق افتاده ، این دومین قلب برداشت شده و اولین پانکراس قابل برداشت بوده است که برای پیوند به بیماران لیست انتظار اهدا شده است.
در این مراسم لوح سپاس به پنج تن از خانواده های اهدا کنندگان عضو تقدیم شد.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد