سرویس: اردبیل
کد خبر: 80203
|
16:06 - 1397/11/26
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان؛

تربیت انسان های جامعه ساز و متعهد از وظایف دانشگاه فرهنگیان است

تربیت انسان های جامعه ساز و متعهد از وظایف دانشگاه فرهنگیان است
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان در استانه یکصدومین سال تاسیس تربیت معلم از ارگان های دولتی و تصمیم گیران خواست، زمینه های حرکت به سمت آرمان های نظام را در دانشگاه فرهنگیان هموارتر کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،رضا عبدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یکصدمین سال تأسیس تربیت معلم در ایران را گرامی داشت و گفت: ار عمر تاسیس تربیت معلم در اردبیل نیز پنجاه و یک سال می گذرد.

وی در ادامه سخنان خود به بیان پیشرفت های دانشگاه فرهنگیان در تعلیم و تربیت انسان های جامعه ساز و متعهد پرداخت و گفت: وضعیت آموزش و پرورش و نرخ سواد در جامعه امروز به خوبی بیانگر  تفاوت و میزان پیشرفت آموزش در قبل و بعد ار انقلاب است.

عبدی در پایان سخنان خود به تحلیل بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری در قالب دستاوردها، آرمان ها، چالش ها و اقدام های لازم پرداخت و  گفت: مسیر غلبه بر اغلب چالش های مورد اشاره در حوزه های استقلال، آزادی، رسانه، اقتصاد، مبارزه با فساد و سبک زندگی در مسیر تربیت معلم است چراکه این معلمان هستند که زیرساخت های انسانی در جامعه را با تربیت خود تامین می کنند.

وی از مردم خیّر و ارگان های دولتی و تصمیم گیر خواست تا با توجه بیشتر به دانشگاه فرهنگیان، زمینه های غلبه بر چالش های موجود و حرکت به سمت آرمان های نظام معیار اسلامی را هموارتر نمایند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد