سرویس: اجتماعی
کد خبر: 80206
|
10:02 - 1397/11/27
نسخه چاپی

به دنبال بارش برف در 27 بهمن97 ؛

برف راه 130روستای خلخال را بست/ جاده‎ها برفی و لغزنده است/ ارتفاع برف در برخی راه‎های روستایی به 60 سانتیمتر رسید

برف راه 130روستای خلخال را بست/ جاده‎ها برفی و لغزنده است/ ارتفاع برف در برخی راه‎های روستایی به 60 سانتیمتر رسید
مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل اعلام کرد: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن اغلب جاده های کوهستانی این استان داشتن زنجیر چرخ و دیگر امکانات زمستانی برای رانندگان ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بارش برف که از عصر جمعه در بخشی از مناطق مرکزی و شمال استان اردبیل  آغاز شده  بود، باعث تعطیلی مدارس و مسدود شدن راه های روستایی در استان اردبیل شد.

 طبق گزارش های واصله از راهداری استان اردبیل تردد در  جاده های ارتباطی بویژه گردنه های برفگیر و کوهستانی استان به سختی و با استفاده از زنجیر چرخ انجام می شود.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل اعلام کرد: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن اغلب جاده های کوهستانی  این استان داشتن زنجیر چرخ و دیگر امکانات زمستانی برای رانندگان ضروری است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال  هم گفته است: ارتفاع برف در برخی از راه های کوهستانی شهرستان  خلخال به بیش از 60 سانتیمتر رسیده است و بازگشایی راه های ارتباطی مسدود شده روستایی این شهرستان با بکارگیری گروه های راهداری آغاز شده است.

محمد قربانی به مسافران توصیه کرد: تا آرام شدن شرایط جوی از مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند.

به گفته این مسئول راهداران مستقر در راهدارخانه الماس شب گذشته برای بازنگهداری این گردنه سخت شب سختی را پشت سر گذاشته و علاوه بر برفروبی ، بازگشایی و نمک پاشی راه ها، سرنشینان ده ها خودرو گرفتار در برف و کولاک بین راه را که به علت محدودیت دید قادر به ادامه راه نبودند، نجات داده و به مقصد هدایت کردند.

 طبق گزارشات برف راه 130 روستای خلخال را مسدود کرده است.
 

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد