سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80208
|
11:09 - 1397/11/27
نسخه چاپی

بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در خصوص شهادت جمعی از پاسداران حریم ولایت و شهید منصوب به بسیج دانشجویی استان

بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در خصوص شهادت جمعی از پاسداران حریم ولایت و شهید منصوب به بسیج دانشجویی استان
بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در خصوص شهادت جمعی از پاسداران حریم ولایت و شهید داوود میرزایی شهید منصوب به بسیج دانشجویی استان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در خصوص شهادت جمعی از پاسداران حریم ولایت و شهید داوود میرزایی شهید منصوب به بسیج دانشجویی استان بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛حادثه ی تروریستی زاهدان که منجر به شهادت 27 تن از پاسداران رشید اسلام و مدافعان حریم ولایت و مجروح شدن 13 تن دیگر گردید نشان داد که ایادی استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل سعود مزدور که بر خلاف پیش بینی های آن ها و به دنبال حضور حماسی و میلیونی ملت شهیدپرور ایران در راه پیمایی 22 بهمن در اقصی نقاط کشور که ضمن بیعت مجدد با آرمان های والای انقلاب، ورود انقلاب اسلامی به پنجمین دهه از حیات خویش را جشن گرفتند؛ از شدت استیصال و در اوج حقارت و کینه و با اجیرکردن تروریست های اجاره ای، به این اقدام ضدبشری و بزدلانه مبادرت نمودند.

این بیانیه می افزاید؛بدون شک در طول این چهل سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها آماج این گونه کینه توزی ها و اقدامات ایذایی و خرابکارانه قرارگرفته و بزرگ ترین قربانی تروریسم در جهان بوده است لکن این گونه اقدامات ، نه تنها خللی در عزم و اراده ی راسخ ملت انقلابی ایران در مبارزه با استکبار جهانی و تروریسم بین المللی نداشته است بلکه موجب تقویت وحدت و همدلی آحاد ملت در پشتیبانی از ولایت فقیه، نظام اسلامی و دستاوردهای آن گردیده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و تسلیت به خانواده های شهیدان والامقام و آرزوی علو درجات بر آنان، به ویژه سروان پاسدار شهید داوود میرزایی – مسوول اسبق بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان پارس آباد مغان- که مصداق بارز جوان مومن انقلابی بودند، موارد ذیل را خاطرنشان می سازد:

1- دستگاه دیپلماسی کشور باید با اتخاذ تدابیر خردمندانه و هوشمندانه و دیپلماسی فعال و پویا و رایزنی با سرویس های امنیتی پاکستان که محل جولان و تردد گروه های تروریستی به ویژه گروه موسوم به جیش الظلم شده است، در پیش گیری از این گونه حوادث نقش موثرتری ایفا نماید.

2- نشست ضد ایرانی ورشو در لهستان که توسط محور عبری-عربی و حمایت آمریکا و با حضور مسوولین دست چندم برخی کشورهای مرتجع و منفعل، اعضای فرسوده ی گروهک منافقین و سلطنت طلبان فرتوت و بدون هیچ دستاورد خاصی برگزار شد نشان داد که دشمنی دیرینه ی جبهه ی استکبار با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی کماکان به قوت خود باقی مانده است و هرگونه خوش بین بودن به آمریکا و اذناب آن، نتیجه ای جز تحقیر و تضعیف استقلال ملی در پی نخواهد داشت.

3- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دفاع از سنگرهای نظام و آرمان های انقلاب، سرسوزنی تعلل نمی کند این بار نیز با قاطعیت هرچه تمام تر تروریست ها را به سزای عمل ننگین خود می رساند و انتقام خون شهیدان گلگون کفن را از این جنایتکاران می ستاند. در آستانه ی ورود به دهه ی پنجم انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری طراحی شده با به میدان آمدن و در صحنه بودن جوانان مومن انقلابی همچون شهید داوود میرزایی ؛ موجبات شکوفایی ایران اسلامی، تمدن سازی و جهانی شدن انقلاب اسلامی در مقابل افول و اضمحلال استکبار جهانی خواهد بود. انتهای پیام/ج

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد