سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80209
|
12:12 - 1397/11/27
نسخه چاپی

دادستان اردبیل خبرداد؛

دستگیری مدعی نفوذ در دستگاه قضایی اردبیل

دستگیری مدعی نفوذ در دستگاه قضایی اردبیل
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری یک کلاهبردار و جاعل حرفه‌ای با جعل عنوان قضایی و اخاذی از مردم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سیدناصر عتباتی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: فرد کلاهبرداری که با عنوان مدعی مجری در دستگاه قضایی استان اردبیل به اخاذی از مردم اقدام می کرد با پیگیری به موقع دادستانی دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد با جعل عنوان اجرایی در دستگاه قضایی استان اردبیل اقدام به اخاذی و دریافت وجوه از مردم می‌کرد که همین شخص برای واقعی‌تر و قانونی جلوه دادن فعالیت خود دفتری تحت عنوان دفتر ارائه مشاوره راه‌اندازی کرده بود که از همین کانال مردم عادی را فریب داده و کلاهبرداری می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: این جاعل حرفه‌ای با اوراق جعلی نسبت به حل مشکلات حقوقی و قضایی آحاد مردم استان، که به دفتر حقوقی و مشاوره وی مراجعه می‌کردند، اقدام می‌کرده است که خوشبختانه با آگاهی به موقع دستگاه قضایی استان این موضوع در مدت کوتاهی به کلی حل و فصل شد.

وی با هشدار به مردم در مورد آگاهی از چنین موارد کلاهبرداری و سودجویی اظهار کرد: مردم باید بدانند که قضاوت در مراجع قضایی و توسط قضات انجام می‌شود و دستگاه قضایی دستگاهی است که هیچ رابطه، واسطه و عوامل بیرونی ندارد بنابراین نباید فریفته این قبیل سوء استفاده و کلاهبرداری‌ها شوند و موضوعات قضایی خود را صرفا از طریق مراجع قضایی تعقیب کنند.

به گفته عتباتی پس از شناسایی این فرد اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای دستگیری وی انجام و در بررسی دفتر مشاوره این فرد اوراق قابل توجهی کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در پایان مجازات چنین افرادی را بسیار سنگین خواند و افزود: دستگاه قضایی استان قطعا در برخورد با چنین افرادی نهایت ریزبینی و دقت را در دستور کار قرار خواهد داد تا از فعالیت چنین کلاهبردارانی در جامعه جلوگیری شود که نیاز است تا مردم در این باره آرامش خاطر داشته باشند که دادستانی و مجموع دستگاه قضایی استان در برخورد با چنین افرادی بدون اغماض مجازات لازم را انجام خواهند داد. 

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد