سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80219
|
20:45 - 1397/11/27
نسخه چاپی

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

اجرای طرح آبادانی بنیاد مستضعفان در هشتمین شهرستان کم برخوردار کشور/ برای محرومیت‌زدایی از ظرفیت مردم استفاده می شود

اجرای طرح آبادانی بنیاد مستضعفان در هشتمین شهرستان کم برخوردار کشور/ برای محرومیت‌زدایی از ظرفیت مردم استفاده می شود
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: طرح آبادانی و پیشرفت منطقه‌ای بنیاد مستضعفان در هشتمین‌شهرستان کم‌برخوردار یعنی گرمی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، محمد سعیدی‌کیا عصر امروز در مراسم افتتاح شعبه بانک سینا در گرمی اظهار داشت: اهمیت به توسعه عمران و آبادانی و کنار گذاشتن محرومیت از چهره شهرستان‌ها یک موضوع مهم است که به همین منظور طرح آبادانی و پیشرفت منطقه‌ای بنیاد مستضعفان در  هشتمین‌شهرستان کم‌برخوردار یعنی گرمی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: ارائه تسهیلات یارانه‌دار با متقاضیان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زا در مناطق محروم و روستایی جزو اولویت‌های کاری قرار گرفته و هم‌اکنون در تلاش هستیم این طرح را به شکل عملیاتی به مرحله اجرا درآوریم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: امسال اعتبارات اشتغال‌زایی استان اردبیل به  500 میلیارد ریال بوده که سهم شهرستان گرمی نیز 150 میلیارد تومان بود که بی‌شک نقش مهمی در توسعه عمران و آبادانی مناطق محروم این شهرستان به دنبال خواهد داشت و امیدواریم مسئولان و متولیان مربوطه در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند.

سعیدی‌کیا تصریح کرد: اجرای طرح آبادانی و پیشرفت منطقه‌ای بنیاد مستضعفان در هشتمین شهرستان کم برخوردار کشور یعنی شهرستان گرمی آغاز شده است و در نظر داریم این شهرستان را با توجه به قابلیت‌های قابل توجهی که دارد به سطح قابل قبول برسانیم.

وی ضمن تشکر از حمایت قاطع مجلس از طرحهای توسعه‌ای و اشتغالزایی بنیاد مستضعفان خبر داد و بیان کرد: تداوم این حمایت‌ها توسعه منطقه را به دنبال خواهد داشت و می‌تواند در محرومیت‌زدایی نقش قابل توجهی به دنبال داشته باشد.

همچنین محمد سعیدی کیا عصر امروز در مراسم آغاز بکار پروژه توان افزایی و بسیج جوامع محلی در روستای نصراله بیک لو شهرستان گرمی اظهار داشت: شهرستان گرمی ظرفیت و استعداد های فراوان و فوق العاده زیادی برای توسعه دارد و باید بسترهای لازم را فراهم کنیم تا طبق برنامه زمانبندی با مشارکت خود مردم بتوانیم اشتغال روستایی را توسعه دهیم و محرومیت را به طور کامل از این شهرستان رفع کنیم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهدافی که بنیاد علوی در مناطق محروم دارد فراهم کردن بستر برای ورود مردم به انجام کارهای مشارکتی و پای کار بودن آن‌ها برای توسعه شهر و آبادانی روستاهای خود است تا از ظرفیت مردم برای محرومیت‌زدایی استفاده شود که این موارد حائز اهمیت است.

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: محرومیت‌زدایی در وهله نخست حائز اهمیت است و تلاش ما این است تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود توسعه و عمران مناطق محروم را در سطح کشور رقم بزنیم و ریشه محرومیت‌ را از چهره کشور بزداییم.

 انتهای پیام/ ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد