سرویس: استانی
کد خبر: 80225
|
11:02 - 1397/11/28
نسخه چاپی

سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری اردبیل:

واگذاری 10 هکتار زمین به پارک علم و فن‌آوری استان اردبیل

واگذاری 10 هکتار زمین به پارک علم و فن‌آوری استان اردبیل
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: ۱۰هکتار زمین به پارک علم و فن آوری استان واگذار شده که این پروژه در سفر رئیس جمهوری به اردبیل کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عباس کریمی صبح امروز در جلسه شورای راهبردی اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد:پارک علم و فن آوری مدیریت استارت آپ ها را برعهده می گیرد و مراکز رشد در دانشگاه ها نیز توان علمی خود را در این راستا برای ایجاد فضای کسب و کار در اختیار فعالان این بخش قرار می دهند.

وی با بیان اینکه طبق آمار۶۳ استارت آپ در پارک علم و فناوری مستقر است افزود:برای هر ۶ استارت آپ یک همراه فن آور تعیین شده که در هر گروه ۱۰ استارت آپ با موضوعات تخصصی فعالیت می کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه در بخش های مختلف نیاز به برنامه ریزی داریم گفت: در این برنامه باید از توانایی و برنامه های بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان برای ایجاد کسب وکار و اشتغال زایی بهره مند شویم.

کریمی افزود: در راستای ایجاد اشتغال سرمایه گذاران بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان در دانشگاه ها باید با هدف مشخص  طرح های خود را ارایه دهند.

وی با اشاره به اینکه تکیه بر علوم و فن آوری نوین شرایط کسب و کار در استان فراهم می شود افزود: این شرایط با همکاری و هماهنگی تمام دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران بخش خصوصی امکان پذیر بوده و درصدد ایجاد روابط غیر بروکراتیک در استان  هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع اظهار کرد: با توجه به شرایط و امکانات موجود در بعد اقتصادی و علمی نارسایی های استان شناسایی و برای برنامه ریزی مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

عباس کریمی تصریح کرد:امروزه برای برون رفت از وضعیت موجود و ایجاد اشتغال پایدار کلیه دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، ارگان ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی و قاطبه مردم در رابطه باارایه برنامه و ایده های خود می توانند در توسعه استان و ایجاد فضای کسب و کار سهیم باشند.

وی از واگذاری ۱۰هکتار زمین برای پارک علم و فن آوری استان خبر داد و افزود: با توجه به نظر مساعد استاندار این پروژه در سفر ریاست جمهوری به اردبیل کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد