سرویس: اردبیل
کد خبر: 80231
|
13:12 - 1397/11/28
نسخه چاپی

استاندار اردبیل عنوان کرد:

لزوم انتقال مطب پزشکان از مرکز شهر اردبیل به ساختمان پزشکان

لزوم انتقال مطب پزشکان از مرکز شهر اردبیل به ساختمان پزشکان
استاندار اردبیل گفت: پزشکان اردبیل برای رعایت حال شهروندان و راحتی خودشان هم که شده باید از مرکز شهر به ساختمان پزشکان انتقال یابند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام‌جو امروز در جریان بازدید از ساختمان پزشکان اردبیل اعلام کرد: پزشکان اردبیل  برای رعایت حال شهروندان و راحتی خودشان هم که شده باید به این مکان انتقال یابند.

وی افزود: ساختمان پزشکان اردبیل تمام استانداردهای لازم را به بهترین شکل دارد و برای رونق بیشتر آن لازم است به مشوق‌های لازم توسط شهرداری و دستگاه‌های مربوطه داده شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ترافیک حاصل از وجود مطب پزشکان در مرکز شهر سنگین است و البته شهرداری اردبیل و کمیسیون ماده 5 و ماده 100 برای صدور پروانه در مرکز شهر با محدویت هایی مواجه است، اما برای مجتمع پزشکان اردبیل  نه تنها محدویت نیست بلکه مشوق‌های لازم از قبیل تخفیف مالیاتی، کسر عوارض، تسهیلات لازم و غیره می‌تواند کمک کار پزشکان باشد.

وی ادامه داد:  کمتر استانی دارای چنین ساختمان با کاربری پزشکی به طور متمرکز است و  این مجموعه دارای 197 واحد که 174 واحد آن در قالب مطب و 18 واحد به عنوان کلینیک و پارا کلینیک طراحی شده است.

بهنامجو  گفت: ایجاد مراکز مهم پزشکی در مجتمع  ساختمان پزشکان اردبیل را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد