سرویس: سیاسی
کد خبر: 80238
|
22:19 - 1397/11/28
نسخه چاپی

نوباوه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل:

ظلم‌ستیزی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است/ باید عدالت را در جامعه گسترش دهیم

ظلم‌ستیزی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است/ باید عدالت را در جامعه گسترش دهیم
نماینده سابق مجلس گفت: تفکر انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا ظلم‌ستیزی بود و این اصل و هدف انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت ۴۰ سال باپرجا و برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ، بیژن نوباوه شامگاه امروز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: تفکر انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا تفکر ظلم‌ستیزی بود و شاهد هستیم که اصل  و هدف انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت ۴۰ سال باپرجا و برقرار است.

وی افزود:نسل جوان که انقلاب و دوران هشت را ندیده است پایبند اصول انقلاب اسلامی هستند و همانند پدرانشان در برابر ظلم و ستم ایستادگی می‌کنند که نمونه این جوانان شهید حججی کم  سن کم و سالی است که با شجاعت تمام در برابر دشمنان ایستاد و سربلند به درجه شهادت نائل آمد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید حججی نمونه‌ای از رویش‌های امروزی‌ انقلاب است که  با وجود همین نسل‌ها   انقلاب اسلامی به انقلابی ماندگار در دنیا تبدیل شده است.

وی اضافه کرد:  جهانیان معترف است عصر جدیدی در دنیا به وجود آمده که سرمنشأ آن کشوری به نام جمهوری اسلامی ایران است وفلذا از همین رو است که از تداوم انقلاب اسلامی و ایران اسلامی ترس و دلهره دارند .

نوپاوه اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران به یک الگو در دنیا تبدیل شده  است و هر کشوری که می‌خواهد در برابر ظلم دشمنان ایستادگی کند نام ایران را می‌آورد که  این نشان از زبان‌زد بودن رشادت‌ها و قدرت مردمان انقلابی ایران اسلامی در مملکت‌های دیگر دارد  .

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی باتاکید بر اینکه باید عدالت در جامعه ما  بیش از پیش گسترش یابد، گفت: متأسفانه نتوانستیم عدالت را در تمام مجاری جامعه احیا کنیم و این یکی از مشکلات اساسی است که البته نمی توان به فرد یا گروه خاص عنوان کرد بلکه باید تلاش کنیم همواره عدالت را در تمامی جوامع گسترش دهیم و همه مردم با وجود عدالت اسلامی به زندگی خود ادامه دهند.

وی گفت: در عصر کنونی رسانه‌ها  وظیفه بسیار خطیر و حساسی دارند، و باید تلاش کرد هزینه‌ها را کاهش دهیم و نگذاریم هزینه‌های نظام بالا رود.

نوباوه تأکید کرد: خبرنگاران باید  قدر قلم خود را بدانند و در راستای بیان واقعیت‌ها و  پیشرفت کشور و تداوم نظام گام بردارند.

در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سالن ولایت اردبیل از ۲۲ اثر منتخب تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد