کد خبر: 80240
|
09:25 - 1397/11/29
نسخه چاپی

در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اردبیل انجام شد؛

رتبه دوم بخش گزارش خبری به خبرنگار سبلان‎ما اختصاص یافت

رتبه دوم بخش گزارش خبری به خبرنگار سبلان‎ما اختصاص یافت
در چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر اردبیل رتبه دوم بخش گزارش خبری به مهدی همتی مدیر مسئول و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، چهارمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر اردبیل دیشب در حالی به کار خود پایان داد که دو خبرنگار از پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما در بخش های گزارش خبری و عکس عنوان رتبه های دوم این جشنواره را کسب کردند. 

چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه و با هدف ارتقا و غنی‌سازی تولیدات رسانه‌ای انقلابی‌محور، ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جهت شکل‌دهی مفاهیم ارزشی در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور و حمایت از خبرنگاران و پدیدآوردندگان آثار فاخر رسانه‌ای دیشب با حضور جمعی از اصحاب رسانه و هنرمندان، خانواده های شهدا و ایثارگران، مسئولان نظامی و انتظامی، فرماندهان سپاه وبسیج و مهمان کشوری در اردبیل برگزار شد.

اصحاب رسانه و قلم سرباز ولایت و نظام هستند

در این جشنواره فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رزمندگان بهترین و بالاترین سرمشق و الگوی واقعی برای جوانان هستند.

جلیل بابازاده در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که شامگاه امروز در سالن ولایت اردبیل با تجلیل از ۲۲ اثر منتخب اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: برای آزادی و آسایش کشور عزیزمان ایران، تلاش و مجاهدت‌های بسیاری صورت گرفته و بدون شک رزمندگان سرمشق و الگوی واقعی ما هستند.

وی ادامه داد: همه ما سرباز ولایت هستیم و هرکس باید در مقام و پست خود برای پایداری انقلاب اسلامی جانانه تلاش کنند و شهدا و جانبازان این کشور را نیز الگوی کاری و زندگی خود قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: باید همواره یاد وخاطره شهدا را زنده نگهداریم و و با افتخار به گذشته، آینده کشورمان را بسازیم چرا که اگه به گذشته خود افتخار نکنیم، نمی‌توانیم آینده‌ای بهتر را انتظار داشته باشیم.

بابازاده اضافه کرد: ما باید اصالت استان خود، اردبیل را حفظ کنیم و به بزرگان و نیاکان این استان افتخار کنیم؛ البته تلاش کنیم بزرگان به فراموشی سپرده نشوند چرا که وجود بزرگانی چون مقدس اردبیلی‌ها، سلیم موذن‌زاده‌ها، علی دایی‌ها باعث سربلندی و افتخار ما بوده و است.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت، انسجام و یکدلی ملت ایران بود و مردم با این حضورشان در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی نشان دادند که دشمنان هیچوقت نمی‌توانند بر ملت ایران مسلط شده و انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

رسانه‌ها از محافظه‌کاری و حزب‌گرایی دوری کنند

مسئول سازمان بسیج رسانه اردبیل گفت: از ۲۲ اثر منتخب رسانه‌های استان در اختتامیه جشنواره ابوذر تجلیل شد.

سرهنگ علی لطفی در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که شامگاه امروز در سالن ولایت اردبیل با حضور اصحاب قلم و رسانه برگزار شد، اظهار کرد: ۱۸۵۰ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ابوذر ارسال شده بود که بعد از سه مرحله داوری و جلسات فشرده ۲۲ اثر انتخاب و از تلاش‌های جهادگرانه صاحبان آثار تجلیل ‌شد.

وی افزود: جشنواره ابوذر از سال ۹۴ در استان اردبیل آغاز شده که طی سال اول ۷۴۷ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود و امروز شاهد افزایش چشمگیر تعداد آثار ارسالی هستیم به طوری که آمار آثار ارسال شده به چهارمین جشنواره ابوذر به ۱۸۵۰ اثر رسیده است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه اردبیل با اشاره به وظایف خطیر و حساس رسانه‌ها اضافه کرد: رسانه‌ها باید از محافظه‌کاری و حزب‌گرایی دوری کنند، چرا که در صورت حزب‌گرایی در رسانه‌ها، شرمنده انقلاب اسلامی و مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی خواهیم بود.

لطفی ادامه داد: فضا برای قلم و رسانه باید  بیش از پیش باز باشد و رسانه‌ها و خبرنگاران تباید تنها به دنبال تعریف و تمجید از مسؤولان باشند بلکه باید ضعف‌ها به شکل انتقاد سازنده بیان شود.

وی تصریح کرد: زمانی عرصه برای رسانه‌ها باز خواهد شد که مسؤولان هم همت کنند و انتقادپذیر باشند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه اردبیل ادامه داد: اگر در امر رسانه کم‌کاری صورت پذیرد قطعا بدون شک از اهداف خود دور خواهیم بود چرا که اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را در دنیا نهادینه و با دشمنان مقابله کنیم باید از ظرفیت رسانه‌ها به نحو احسن بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما در جشنواره از دو اثر هنری  نمایش رادیوی شیرین یوخی روایتگر شهید نادر دیرین و اثر نماهنگ انقلاب رو نمایی شد.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد