سرویس: سیاسی
کد خبر: 80244
|
10:55 - 1397/11/29
نسخه چاپی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

شرکت‎های دانش بنیان اردبیل در حد شایسته وارد عرصه تجاری سازی نشده‎اند

شرکت‎های دانش بنیان اردبیل در حد شایسته وارد عرصه تجاری سازی نشده‎اند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: با تحلیل آمار و ارقام تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر می توان دریافت که شرکت های فناور و دانش بینیان استان اردبیل فعلا در حد شایسته به امر تجاری سازی وارد نشده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جلسه اقتصاد دانش بنیان که صبح امروز در محل استانداری اردبیل گفت: با تحلیل آمار و ارقام تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر می‌توان دریافت که شرکت‌های فناور و دانش بینیان استان اردبیل فعلا در حد شایسته به امر تجاری سازی وارد نشده اند.

وی بیان کرد: ضرورت دارد برای ورود دانش آموختگان دانشگاهی به بازار کار زنجیره دانش، مهارت و ایده در نظام آموزش عالی کشور دنبال شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به نوپا بودن پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با تحلیل آمار و ارقام تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر می‌توان دریافت که شرکت‌های فناور و دانش بینیان استان اردبیل فعلا در حد شایسته به امر تجاری سازی وارد نشده اند.

رحیمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان نباید قبل از فرایند تجاری سازی به دنبال تسهیلات باشند گفت: از محل طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری دو عنوان طرح اشتغالزا دانش بنیان و فناور در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی موفق به بهرمندی تسهیلات از این محل شدند.

وی افزود: بر اساس مدل اشتغال فعلی در کل دنیا ما مجبور به حرکت در مسیر فناور محور و کسب و کار‌های نوین هستیم و آینده کسب کار و اقتصاد کشور مبتنی بر کسب و کار‌های مجازی و هوشمند خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در ادامه اظهار داشت: پارک علم فناوری استان برای افراد خلاق و کسب و کار‌های ایده محور ظرفیت ویژه‌ای هست که ما هم در کنار این مجموعه با تمام توان از این شرکت‌های حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد