سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80248
|
13:35 - 1397/11/29
نسخه چاپی

فرماندار اردبیل :

43 مرکز توزیع میوه شب عید در اردبیل ایجاد می شود

43 مرکز توزیع میوه شب عید در اردبیل ایجاد می شود
فرماندار اردبیل گفت: در آستانه عید نوروز ۴۳ مرکز توزیع میوه در مناطق شهری و روستایی شهرستان اردبیل ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،جواد زنجانی، صبح امروز در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان اردبیل اظهار کرد: در آستانه تعطیلات نوروزی ۴۳ مرکز توزیع میوه شب عید در مناطق شهری و روستایی در شهرستان اردبیل ایجاد می‌شود و میوه پرتقال و سیب شب عید اردبیلی‌ها با توجه به مقدار مورد نیاز ذخیره شده است.

وی افزود: اردبیلی‌ها از لحاظ تامین میوه شب عید هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند و قیمت میوه سیب و پرتقال نیز با مبنای حمایتی از قشر متوسط و ضعیف جامعه صورت گرفته است و نظارت همه جانبه‌ای در توزیع و فروش میوه شب عید در اردبیل انجام می‌شود.

فرماندار اردبیل از ساماندهی بازار دست فروشان در اردبیل خبر داد و افزود: بازار دست فروشان در آستانه عید نوروز با بیش از ۵۰۰ غرفه در محل دریاچه شورابیل اردبیل راه اندازی خواهد شد.

زنجانی افزود: زمان برگزاری بازارچه دست فروشان در مجتمع شورابیل اردبیل ۱۲ تا ۲۹ اسفند ماه خواهد بود و نظارت همه جانبه‌ای نیز در بازار دست فروشان اردبیل صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین نمایشگاه بهاره با محوریت فروش کالا‌های مورد نیاز مردم در شب عید از ۱۶ تا ۲۵ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل دایر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد