سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80251
|
14:16 - 1397/11/29
نسخه چاپی

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل؛

جشن نوروزگاهی مشترک ایران و آذربایجان در اردبیل برگزار می شود

جشن نوروزگاهی مشترک ایران و آذربایجان در اردبیل  برگزار می شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برنامه نوروزگاهی مشترک بین کشور ایران و آذربایجان در استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در جلسه بررسی برنامه نوروزگاهی مشترک بین کشور ایران و آذربایجان در اردبیل اظهار داشت: ستاد خدمات سفر استان امسال با رویکردی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته دایر می‌شود که تمامی خدمات ارایه شده در این ستاد نیز باید از طریق خود اداره کل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه باید به صورت ویژه از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم، تصریح کرد: با استفاده از شبکه‌های سراسری به ویژه رادیو نیز می‌توانیم در جذب گردشگران فعالیت موثری داشته باشیم که تلاش می‌کنیم در این حوزه تلاش و پیگیری لازم را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: معاونت میراث فرهنگی و صنایع دستی باید حضور فعالی در ستاد خدمات سفر داشته باشند و برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند.

فلاحی با اشاره به قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری در سطح استان بیان کرد: تنوع خدمات و تنوع جاذبه‌های گردشگری در استان اردبیل سبب شده تا این استان سالانه پذیرای مسافران زیادی باشد و ما باید برای آنها برنامه داشته باشیم تا از این قابلیت‌ها در راستای توسعه استان بهره‌برداری شود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی جامع برای استقبال از مسافران نوروزی در سطح استان در راستای رونق و توسعه بخش گردشگری افزود: باید برای گردشگران عرب در ایام نوروز برنامه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که این مساله می‌تواند در رشد اقتصادی استان بسیار مفید باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی های انجام شده برنامه نوروزگاهی مشترک بین کشور ایران و آذربایجان در استان برگزار می‌شود که در این حوزه باید مقدمات امر فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد