سرویس: سیاسی
کد خبر: 80271
|
12:20 - 1397/12/01
نسخه چاپی

کوتاهی قد دیواری در برابر آرزوها؛

کفش های آهنین برای تشکیل انجمن کوتاه قامتان اردبیل

کفش های آهنین برای تشکیل انجمن کوتاه قامتان اردبیل
مرد کوتاه قامت اردبیلی با گله مندی از مسئولان استانی و شهرستانی تلاش های چندین ساله خود برای ایجاد انجمن کوتاه قامتان اردبیل را بی ثمر خواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اگر برای یک بار هم شده نگاه های از بالا به پایین را کنار بگذاریم   و یک روز  فرضی را در قامت یک کوتاه قد به زندگی بپردازیم جدای از نیش خند هایی که به سبب کوتاهی قامت این عزیزان از هر سو روانه می شود اشتغال و توجه  بحث جدی آنها است.

اکثر این شهروندان در محافل  مورد توجه عموم قرار دارند اما  مشکلات این اشخاص بالعکس؛ برخی خط کش ها را ملاک محک ارزششان قرار می دهند که در اینجا گوشه ای از درد و دل شاهین فرزانه یکی از دهها کوتاه قامت بلند همت اردبیل را می خوانیم .
http://sabalanema.ir/sites/default/files/021.jpg

شاهین فرزانه متولد 1370 و دارای مدرک دیپلم است فردی اجتماعی و در اغلب مراسم های ملی و مذهبی حضوری پررنگ دارد و در ارسال پیام مخاطبان به صداو سیمای استان نیز دستی بر آتش دارد.

فرزانه به خبرنگار سبلان ما می گوید: سالهای برای ایجاد انجمن کوتاه قامتان اردبیل به ادارات مختلف مراجعه کردم اما موج مثبتی دریافت نکردم.

شاهین به سفارش یکی از مسئولان برای مشغول شدن به کارخانه ای مراجعه می کند اما کوتاهی قدش دیواری در برابر آرزوهایش می شود.

وی در ادامه می افزاید: برخی مسولان استان می گویند انجمن کوتاه قدها به ما ربطی ندارد آیا این واقعیت دارد، پس ما دردمان را به چه کسی بگوئیم؟ چه کسی به مشکلات کوتاه قدها رسیدگی می کند؟ لطفا ایجاد انجمن کوتاه قدها را در استان اردبیل پیگیری کنید.

شاهین از تبعیض‌ها و تفاوت‌هایی که در جامعه بین آن‌ها و بلندقامتان نیز گذاشته می‌شود شاکی است و آنطور که از این گلایه می توان استنباط کرد، انتظار کوتاه قامتان از مسئولان به مراتب بیشتر از سایر افراد است و لازم است تمهیدات لازم را در حمایت از این قشر کوتاه قامت انجام دهند.

فرزانه هدف خود را از ایجاد انجمن معرفی توانمندی‌ها، ازدواج، افزایش اعتماد به نفس و بالابردن روحیه کوتاه قامتان، رفع مشکلات، گرفتن حقوق شهروندی از دست رفته و افزایش توانمندی گروه کوتاه قامتان دانست.

امید می رود حمایت از این قشر در استان اردبیل و شهرستانهای تابعه نیز مورد توجه مسئولان قرار گیرد؛ چرا که کوتاه قامتان استان اردبیل بیشتر از دیگر اقشار جامعه در بطن مسائل و مشکلات اجتماعی قرار دارند و این درصد افزایش آمار آسیب های اجتماعی در سطح استان را بالا می برد.

به گفته شاهین فرزانه تاکنون 50 کوتاه قامت در اردبیل شناسایی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد