سرویس: استانی
کد خبر: 80272
|
14:50 - 1397/12/01
نسخه چاپی

مسئول مؤسسه خادمین گمنام حضرت ولی عصر (عج):

دوره های تخصصی معارف مهدویت در اردبیل برگزار شد

دوره های تخصصی معارف مهدویت در اردبیل برگزار شد
مسئول مؤسسه خادمین گمنام حضرت ولی عصر (عج) گفت: دوره‌های تخصصی معارف مهدویت با همت و تلاش عوامل موسسه خادمین گمنام حضرت ولی عصر(عج) و با هدف پاسخگویی به شبهات در اردبیل برگزار شد.

سارا ریاضی خواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اظهار کرد: دوره‌های تخصصی معارف مهدویت با همت و تلاش عوامل موسسه خادمین گمنام حضرت ولی عصر(عج) و با هدف پاسخگویی به شبهات در اردبیل برگزار شد.

ریاضی خواه بیان با اشاره به اینکه دوره های تخصصی معارف مهدویت با حضور و استقبال پرشور مردم به خصوص جوانان اردبیل با همکاری بنیاد ملی حضرت مهدی موعود برای دومین بار متوالی بود که در این استان برگزار شد افزود: از اصلی‌ترین اهداف آن می‌توان به روشنگری و پاسخگویی به شبهات موجود در حوزه مهدویت و هم‌چنین پاسخ‌دهی به پرسش‌های جوانان در خصوص اهمیت و جایگاه مهدویت در جامعه اشاره کرد که درصدد هستیم این دوره‌ها به نحو احسن در سال‌های آتی نیز ادامه یابد.

مسئول برگزاری دوره‌های تخصصی معارف مهدویت بیان کرد: مرحله مقدماتی این دوره از ۲۲ تیرماه تا ۶ مهرماه در اردبیل برگزار شد که پس از اتمام دوره‌ها با برگزاری آزمون به شرکت‌کنندگان گواهی اتمام دوره ارائه می‌شود و شرکت‌کنندگان می توانند با این گواهی به امر تدریس در این حوزه بپردازن؛د از همین رو یکی دیگر از اهداف برگزاری این دوره تخصصی تربیت مربیان مجرب و متعهد در حوزه مهدویت است.

ریاضی‌خواه با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌های تخصصی معارف مهدویت ادامه داد: این دوره‌های تخصصی با استقبال مناسب مردمی همراه بوده و از ۱۶۸ نفر حاضر در این دوره ۶۷ آقا و ۱۰۱ نفر خانم بوده‌اند.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این دوره جلوگیری از ریزش خواص در حوزه مهدویت و همچنین جذب عوام است که با توجه به اهمیت موضوع مهدویت در جامعه امروزی و هم‌چنین اقدامات شوم دشمنان اسلام در راستای تضعیف اعتقادات دینی برگزاری چنین دوره‌هایی است که با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود و تأثیر بسزایی در توسعه افکار مهدویت، جلوگیری از کج‌روی‌ها در این حوزه، افزایش آگاهی‌های عمومی مردم و هم‌چنین زمینه‌سازی ظهور امام عصر (عج) و حتی کاهش آسیب‌های اجتماعی  می‌تواند داشته باشد.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد