سرویس: سیاسی
کد خبر: 80344
|
14:14 - 1397/12/06
نسخه چاپی

نماینده مردم خلخال و کوثر :

بیانیه گام دوم انقلاب؛ راهکار جامع و راهنمایی برای کل نظام/ آستین‎ها را باید بالا زد

بیانیه گام دوم انقلاب؛  راهکار جامع و راهنمایی برای کل نظام/ آستین‎ها را باید بالا زد
نماینده مردم خلخال گفت: در شرایط کنونی که با شدیدترین فشار اقتصادی مواجه هستیم بیانیه گام دوم انقلاب راهکار جامع و راهنمایی برای کل نظام است.

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب را راهنمای پیش روی نظام و مسئولین برای حرکت‌های آتی و راهکاری جامع در این شرایط سخت اقتصادی دانست.

 وی ادامه داد: همواره  تمامی بیانات رهبری که به اقتضای شرایط صادر می‎شود،  راهگشایی برای کل نظام است، کما اینکه در بیانیه اخیر نیز مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به جوانان و استفاده از استعدادهای کشوردر زمینه‌های متعدد را مورد توجه قرار داده اند و بر پیشرفت کشور با استفاده از توان داخلی و اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.

نماینده مردم خلخال تصریح کرد: در شرایط کنونی که آمریکا تمام توانش را برای شکست اقتصادی ایران در پیش گرفته و سخت‎ترین فشار ها را بر ملت ایران اعمال می کند و در صدد است تا راه هرگونه معامله با ایران را ببندد ، باید همه آستین ها را بالا بزنیم و با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت و توان داخلی و به ویژه فکر و استعداد جوانان از این جنگ سخت اقتصادی هم با موفقیت عبور کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه دشمن از هر راهی برای شکست ملت ایران استفاده می کند و در روزهای اخیر نیز شاهد آن هستیم که عمال داخلی دشمن سعی می کنند تا با  قاچاق دام و گوسفند و ...  فشار اقتصادی را بر مردم ایران بیشتر کنند.

 خالقی ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی همه و بویژه جوانان باید بار دیگر همچون هشت سال دوران دفاع مقدس که جوانان جنگ را ادراه می کردند ، وارد میدان شده و با بهره گیری از فکر، ایده و توان داخلی در این جنگ تمام عیار اقتصادی، پوزه دشمن را به خاک بمالند.

این نماینده مجلس گفت: در شرایط کنونی لازم است همه عزم ها برای حمایت از تولید داخلی به کار گرفته شود چراکه تجربه ثابت کرده اگر به توان داخلی خودمان باور داشته باشیم حتی تحریم ها نیز ما را متوقف نخواهد کرد که نمونه بارز آن ساخت موشکهای دور برد به دست جوانان ایرانی است.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد