سرویس: سیاسی
کد خبر: 80345
|
14:57 - 1397/12/06
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور:

بیانیه گام دوم رهبر انقلاب راهبردی بر خودسازی، جامعه سازی و اعتماد به جوانان است / تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان استقامت است+ فیلم

 بیانیه گام دوم رهبر انقلاب راهبردی بر خودسازی، جامعه سازی و اعتماد به جوانان است / تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان استقامت است+ فیلم
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور گفت: جوهره بیانیه گام دوم رهبر انقلاب خودسازی، جامعه سازی و اعتماد به جوانان است.

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: مسئولان ما بدانند که اگر در رکاب ولایت فقیه باشند ما نیز در کنار آنان خواهیم بود و بی‌شک کسانی که می‌ترسند نفوذی و اجنبی هستند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری بیان کرد: برای اصلاح و خودسازی جامعه و عبور از این فشارهای اقتصادی که بر ملت عزیز و ولایتمدار کشورمان تحمیل کرده اند مسئولان ما باید همپایی مردم و در کنار مردم حرکت کنند.

سردار سرتیپ پاسدار اوصانلو با بیان اینکه امروز مردم آن چیزی که می خواهند عدالت اجتماعی و رفع تبعیض های موجود در جامعه است که این امر تنها با در کنار هم بودن و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور گفت: هم‌اکنون در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم و راهکاری اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی و قرارگیری در مسیر شهدای والامقام است.

اوصانلو افزود: برای این انقلاب شهدای والامقامی داریم که در سایه این شهدا امنیت و اقتدار همه‌جانبه‌ای در کشورمان به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز به اقتدار و عظمت ملت ایران پی برده‌اند و حساب ویژه‌ای روی ایران باز شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با اشاره به اینکه امروز مردم ما هیچ مشکلی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند و تنها مشکل آنان همین برطرف کردن گرانی ها و اقتصاد کشور است افزود: در زمان دوراتن جنگ تحمیلی ما احد بستیم که حتی اگر نان خشک هم در سفره هایمان باشد ما این این جنگ نابرابر را بایاری خداوند متعال خواهیم برد اما به شرطی که در کنار هم باشیم و از کشور خود دفاع کنیم و دیدیم این استقامت و خودباوری و اتحاد در آن زمان به پیروزی بزرگ حق علیه باطل خاتمه یافت.

وی افزود: اگر برخی مسئولان به ساخت وساز کاخ های آنچنانی در کشور ادامه دهند و قشر ضعیف جامعه روز به روز ضعیف تر و فقیرتر شود نابرابری ها و بی عدالتی در کشور ایجاد می شود که نه درشأن انقلاب اسلامی است و نه در شأن منزلت و جایگاه رفیع شهدای این نظام مقدس است.

سردار سرتیپ اوصانلو گفت: امروز زن ومرد، مسئول و غیر مسئول نداریم و باید با درکنار هم بودن به مشکلات مردم و کشور بپردازیم قبل از اینکه اجازه دهیم دشمنان از این وضعیت مردم ما سوء استفاده کند.

وی بیان کرد: اقتدار و امنیت کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده است و داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی با نقشه‌های مختلف درصدد تضعیف نظام هستند که با هوشیاری ملت ایران پرچم انقلاب اسلامی ایران پابرجا می‌ماند و تمام نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد