سرویس: اردبیل
کد خبر: 80384
|
13:02 - 1397/12/08
نسخه چاپی

جانشین معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در اردبیل:

حفظ وحدت و همدلی رمز موفقیت گام دوم انقلاب/ تفکر بسیج مؤثرترین عامل پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است

حفظ وحدت و همدلی رمز موفقیت گام دوم انقلاب/ تفکر بسیج مؤثرترین عامل پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است
جانشین معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین، وحدت و همدلی را مهمترین عامل موفقیت گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: جهت رسیدن به این امر، صالحین یکی از طرح هایی است که پایه گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام محمد اسدی جانشین معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در جشنواره تجلیل از برترین‌های شجره طیبه صالحین استان اردبیل گفت: برای طی کردن گام دوم انقلاب نیز به وحدت و همدلی گام اول نیازداریم و در این راه صالحین یکی از طرح هایی است که پایه گذاری شده است.

وی به جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ملت ایران با اتحاد و همدلی و شناخت خطر در مقابل دنیا توانست  این جنگ جهانی را که تمام دنیا بر علیه ملت مسلمان ایران متحد شده بودند را خنثی کند.

اسدی تفکر ناب بسیج را عامل موفقیت کشور در عرصه های مختلف نام برد و گفت: تفکر بسیج و ابتکارات بسیج در دل هشت سال دفاع مقدس شکوفا شد.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و اسرائیل تنها تهدید را بلد هستند و جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارند چرا که توان نظامی کشور و قدرت تفکر بسیج را به خوبی شناخته اند و می دانند پاسخ رویارویی با ملت قهرمان و تفکر ناب انقلاب پاسخ سخت است.

اسدی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام، ایمان و اعتقادات و باورهای جوانان ما را در فضاهای توخالی مجازی نشانه گرفتند و می خواهند جوانان مارا بواسطه همین امکانات در خانه های حضور پیدا کرده و انحرافات عظیمی اینجاد کنند، گفت:وظیفه دلسوزان انقلاب، امروز یک وظیفه و تکلیف دشواری است که آرامش را در جامعه ترویج می دهند.

وی در ادامه سخنان خود به لاف زنی های آمریکا اشاره کرد و گفت: درست است که گزینه نظامی آنها روی میز است اما جرات حرکت ندارند.

اسدی ادامه داد:‌ امروز دشمن به‌جنگ عقیده‌ای و فکری ما آمده، بنابراین بهترین کار این است که برای جوانان‌مان کار تربیتی و فکری کنیم.

جانشین معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی با جوانانی گه انقلاب را ندیدن و در جنگ حضور نداشتند با درک درست از راه امام و حماسه آفرینی های شهدا در دفاع از حریم ولایت  محکم و پابرجا  و ثابت قدم هستند.

اسدی به گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: در گام دوم که تکیه بر جوانان در آن رنگ و بوی بیشتر دارد تنها با حفظ  وحدت و همدلی بتوانیم در جنگ نرم همانند جنگ سخت پیروز و سربلند از میدان بیرون بیاییم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد