سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80406
|
15:00 - 1397/12/10
نسخه چاپی

امام جمعه خلخال:

خلخال نیازمند راه‌اندازی صنایع دستی و احداث سدهای معیشتی برای کشاورزان است

خلخال نیازمند راه‌اندازی صنایع دستی و احداث سدهای معیشتی برای کشاورزان است
امام جمعه شهرستان خلخال از راه اندازی دوباره نئوپان خلخال قدردانی کرد و گفت:فضای فعلی خلخال نیازمند راه‌اندازی صنایع دستی، احداث و راه‌اندازی سدهای معیشتی برای توسعه کشاورزی در روستاها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه شهرستان خلخال  در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، فضای فعلی خلخال را نیازمند راه‌اندازی صنایع دستی در منطقه، احداث و راه‌اندازی سدهای معیشتی برای توسعه کشاورزی در روستاها و منطقه دانست و گفت: راه‌اندازی دوباره کارخانه نئوپان شهرستان خلخال و دمیده شدن بارقه اشتغال و امید به زندگی در بین جوانان و اهالی منطقه بود.

وی از خدمات استاندار قدردانی کرد و گفت: استاندار اردبیل انصافا مسؤولی متعهد، متدین و دلسوز به منطقه است که در سفر آقای نوبخت به استان اردبیل نیز با بهره‌گیری از تجارب کاری ارزشمند خود اعتبارات خوبی برای منطقه خلخال  تخصیص داده است.

امام جمعه شهرستان خلخال در ادامه سخنان خود به دیدار با سعیدی‌کیا رئیس بنیاد جانبازان و مستضعفان کشور اشاره کرد و گفت: طی توافق حاصل شده قرار است تا میزان 10 میلیارد تومان جهت اشتغالزایی در منطقه سرمایه گذاری شود.

اسدی به دشمنی تاریخی آمریکا با ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: دشمنی‌ها، تحریم‌ها، تفرقه‌افکنی‌های آمریکا ثابت کرده که خیرخواه ملت ایران نیست.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال در پایان سخنان خود گفت: سعی نکنیم با مصالح منطقه‌ای به مصالح ملی ضربه بزنیم و مسؤولان ومردم نباید سرگرم مسائل حاشیه‌ای باشند که در صورت گرفتاری مردم و مسؤولان به حاشیه‌ها و کج سلیقه‌گی‌ها هم از ظرفیت‌های توسعه‌ای عقب خواهیم ماند.

امام جمعه خلخال نعمت ولایت را بزرگترین نعمت عنوان کرد و گفت: باید در کنار ولایت و با تبعیت از آن از این پیچ تاریخی بزرگ عبور کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد