سرویس: اجتماعی
کد خبر: 80416
|
10:49 - 1397/12/11
نسخه چاپی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال:

15روستای خلخال همچنان در محاصره برف/ گردنه الماس کولاکی است/ راه 35روستا بازگشایی‌شد

15روستای خلخال همچنان در محاصره برف/ گردنه الماس کولاکی است/ راه 35روستا بازگشایی‌شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: با تلاش راهداران راه ارتباطی35 روستای مسدود شده از برف بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،محمد قربانی امروز در گفتگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت راه های ارتباطی روستایی مسدود شده از برف در شهرستان خلخال، اظهار کرد: با وجود اینکه ادامه کولاک در برخی از راه های ارتباطی روستایی این شهرستان کار بازگشایی را برای راهداران دشوارتر کرده است اما با تلاش بی وفقه این زحمتکشان راه ارتباطی35 روستای مسدود شده از برف بازگشایی شد.

وی افزود:حجم برف در برخی از راه های روستایی شهرستان خلخال بیش از 50 سانتیمتراست و همچنین کولاکی بودن این جاده نیز عملیات بازگشایی و برفروبی راه های مسدود روستایی را سخت کرده است اما تلاش می شود تا در اسرع وقت راه ارتباطی 15 روستای  مسدو د شده از برف نیز بازگشایی شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال بیان داشت: طی 24 ساعت گذشته گردنه الماس واقع در مسیر ارتباطی خلخال - اسالم نیز کولاکی بود و راهداران مستقر در راهدارخانه این گردنه  شب سختی را پشت سرگذاشتند.

وی به رانندگانی که قصد تردد از گردنه الماس را دارند، توصیه کرد: به دلیل کولاک، یخبندان و کاهش دید با استفاده از زنجیر چرخ و با احتیاط کامل در این  محور مواصلاتی تردد کنند و از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد