سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80487
|
16:32 - 1397/12/15
نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

برنامه‌های فرهنگی استان مسجد محور برگزار می شوند

 برنامه‌های فرهنگی استان مسجد محور برگزار می شوند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اعتماد اقشار مردم به مسجد باعث شده تا برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های ضابطه‌مند و مناسب در چنین مکان‌های مقدسی با بازخورد و دستاوردهای مثبتی همراه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز در دیدار با اعضای فعال کانون‌های مساجد استان اردبیل گفت: اعتماد اقشار مردم به مسجد باعث شده تا برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های ضابطه‌مند و مناسب در چنین مکان‌های مقدسی با بازخورد و دستاوردهای مثبتی همراه شود.

وی به ظرفیت بسیار مناسب کانون‌های مساجد در پربار کردن برنامه‌های فرهنگیتاکید کرد و افزود: در این مدت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد توانستند با جذب مناسب نوجوانان و جوانان، برنامه‌ها را ساماندهی کنند.

اسحاقی یادآور شد: به هر اندازه به ظرفیت فرهنگی، مذهبی و هنری مساجد بهای بیشتری داده شود می‌توان شکوفایی برنامه‌های مختلف اجرا شده در محلات را شاهد بوده و به توسعه فرهنگی مطلوب دامن زد.

وی با بیان اینکه ۱۸ اسفند ماه به عنوان سالروز تأسیس کانون‌های مساجد نامگذاری شده است، گفت: فعالان این عرصه یکی از پایه‌های استوار عمل کننده به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیشبرد برنامه‌های دینی و فرهنگی هستند.

وی گفت: کانون‌های مساجد از مهمترین مراکز تربیت نیروهای انقلابی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان محسوب می‌شوند و پویایی این بخش با تحرک مطلوب در تمامی عرصه‌ها همراه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد