سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 80500
|
16:21 - 1397/12/16
نسخه چاپی

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه استان اردبیل خبر داد؛

اعلام حضور هوشمندانه بسیج در فضای مجازی

اعلام حضور هوشمندانه بسیج در فضای مجازی
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه استان اردبیل گفت: این سازمان افتخار دارد با تجمیع شبکه ای از بسیجیان فعال در فضای مجازی ، یک شبکه حقیقی نه صرفا مجازی در فضای سایبری را تشکیل دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،قاسم محمد زاده عصر امروز  در اولین جشنواره استانی تولیدات تخصصی دیجیتال استان اردبیل اظهار داشت:بی شک حضور نیروهای مردمی در اعصار تاریخ کشور به ویژه در شرایط خاص آن، به ما یاد داده که با نگاه آینده پژوهی به ظرفیت نیروهای جوان و انقلابی به اقتضای اولویت و شرایط امروز جامعه، در عرصه فضای مجازی که قطع به یقین از فضای حقیقی بزرگ تر است، توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود:این ظرفیت نیروهای انقلابی و جوان بسیجی در سراسر کشور و  به تبع آن در سطح استان، امکان حضور هوشمندانه در این فضا را فراهم می کند؛ امروز شما عزیزان به عنوان نماینده  فعالین فضای مجازی بسیج استان در این همایش ، اعلام موجودیت و حضور هوشمندانه بسیج در فضای مجازی را رقم خواهید زد.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه استان اردبیل گفت:این اعلام موجودیت با هدف تحول هوشمندانه در فضای مجازی و مقابله با هرگونه اقدام دشمنان در راستای"راندن و تاراندن " انها و تبدیل نمودن جریان انقلاب اسلامی به محور انقلاب تمدنی در این فضا است.

وی تصریح کرد:سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل افتخار دارد با تجمیع شبکه ای از بسیجیان فعالین در فضای مجازی ، یک شبکه حقیقی نه صرفا مجازی در فضای سایبری را تشکیل دهد. و در این راستا این همایش یک سپاسگزاری از زحمات شما عزیزان است.

محمدزاده تاکید کرد:این شبکه به تقویت و توسعه این فضا، در اقصی نقاط استان حتی در روستاهای دور کمک خواهد کرد. و انشاا... در استان اردبیل و در آینده نزدیک شاهد حضور ده ها هزار نفری شبکه ای از فعالین فضای مجازی بسیج را خواهیم بود.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه استان اردبیل ابراز داشت:البته برای انگیزه دهی و تقویت و هدایت هوشمندانه آنها برنامه ریزی هایی از جمله؛ شبکه سازی منظم و منسجم، آموزش ، ترغیب و تشویق آنها با برگزاری جشنواره ، رویدادهای محتوایی و تخصصی منطقه ای،  شده است.

وی گفت:در طول سال جاری نیز با شناسایی و آموزش این شبکه ، حضور آنها در شبکه های اجتماعی جهانی از جمله " توییتر و اینستاگرام " نمود و ظهور پیدا کرده طوری که گذر از طوفانهای هجمه رسانه ای و برنامه ریزی شده دشمنان در سال جاری ، شاهد صادق بر این ادعاست.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد