سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80501
|
11:51 - 1397/12/16
نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل

۲۰ هزار شغل جدید در اردبیل ایجاد می شود

۲۰ هزار شغل جدید در اردبیل ایجاد می شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل از ایجاد ۲۰ هزار شغل جدید در اردبیل خبرداد و گفت: وظیفه مسئولان و مدیران استان نیز رفع موانع و مشکلات تولید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  ارژنگ عزیزی،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در کارگاه هم اندیشی با تشکل‌های کارفرمایی و تجلیل از کارفرمایان برتر در اداره کل تامین اجتماعی استان بیان کرد: دشمن از هیچ شیوه و اقدام ناجوانمردانه‌ای از تحریم اقتصادی و حتی دارو برای شکست ملت ما و بستن در‌های اقتصادی فروگذار نیست تا دولت و ملت ایران را در تنگنا قرار دهد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل تاکید کرد: وظیفه مسئولان و مدیران استان نیز رفع موانع و مشکلات تولید است و باید با درک شرایط حساس کشورمان و مقطع کنونی، همپای تولید کنندگان بیش از پیش تلاش نماییم.

عزیزی با بیان اینکه توسعه اقتصادی و رونق تولید در اولویت اول برنامه‌ریزی‌های توسعه استان قرار دارد، افزود: علی‌رغم تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه کشورمان و مشکلات مالی دولت، فعال سازی واحد‌های تولیدی راکد و توسعه کارخانجات فعال موجود استان با هدفگذاری ایجاد ۲۰ هزار شغل در سالجاری به جد ادامه یافت و نتایج ارزشمندی نیز حاصل شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد