کد خبر: 80506
|
18:03 - 1397/12/16
نسخه چاپی

فرهاد نظریان معاون سازمان فضای مجازی بسیج:

بسیج در سال ۹۸ نمی گذارد فضای مجازی بستری برای فتته آفرینی باشد/ با ورود جبهه‎ای بسیج به فضای مجازی دغدغه مندان انقلاب امیدوارشدند/ در مقابل هر کس که بخواهد منافع ملت را ضایع کند با تمام قوا ایستاده ایم

بسیج در سال ۹۸ نمی گذارد فضای مجازی بستری برای فتته آفرینی باشد/ با ورود جبهه‎ای بسیج به فضای مجازی دغدغه مندان انقلاب امیدوارشدند/ در مقابل هر کس که بخواهد منافع ملت را ضایع کند با تمام قوا ایستاده ایم
معاون سازمان فضای مجازی بسیج کشور در همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل، گفت: بسیج در سال ۹۸ نمی گذارد فضای مجازی بستری برای فتته آفرینی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،فرهاد نظریان عصر امروز در اولین همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل اظهار داشت: حضور هوشمندانه در فضای مجازی امتحان الهی امروز ما است.

وی افزود: در حال حاضر ضریب نفوذ اینترنت در کشور ما بالای ۸۹ درصد است و ۷۳ میلیون ایرانی از اینترنت استفاده می کنند که این آمار موید این مطلب است که دشمن در فضای مجازی درگیر جنگ تمام عیار با ما شده است  و افسران فضای مجازی رسالت سنگینی در این عرصه دارند.

معاون سازمان فضای مجازی بسیج کشور تصریح کرد: امروزه مهمترین نبرد دشمن با ما فقط در حوزه جنگ نرم نیست بلکه دشمن اکنون رویکرد نبرد شناختی را در پیش گرفته است و وارد جنگ تمام عیار با ایران اسلامی شده است.

وی با تاکید بر اینکهجنگ‌شناختی، عاملی تعیین‌کننده در نبردها است، ادامه داد: دشمن در جنگ شناختی با مدیریت ادراک و برداشت ها کار خود را پیش می برد و با اگاهی به این مطلب که برنده واقعی در نبرد برتر، روایتگری برتری است، فلذا دشمن به  عرصه روایتگری ورود کرده و درصدد است  با لجن پراکنی و دروغ در خطوط اصلی نطام روایتگری کند.

نظریان  ادامه داد:  دشمن  عینک پر از لجن را به چشم بسیاری از تئوریسین ها زده و سعی میکند با با تبلیغات سو مردم را به محاصره خود درآورده و با روایت دروغ، خواست خود را غالب کند در این راستا حتی در حوزه دفاع مقدس شبهات بسیاری را منتشر کرده است.

 وی گفت: هر چند دیر اما درسالجاری با تشکیل لشگر سایبری بسیج ، حضور هوشمندانه در فضای مجاری اتفاق افتاد تا روایتگری برتر در جنگ شناختی امروز از آن فعالان بسیجی در فضای مجازی شود.

معاون سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره  به انواع توطئه های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران،تاکید کرد: بسیج در سال ۹۸ نمی گذارد فضای مجازی بستری برای فتته آفرینی باشد.

وی با بیان اینکه  آغوش بسیج به روی تمام دغدغه مندان باز است، گفت: با ورود بسیج به جبهه شدن تمام دغدغه مندان انقلاب در فضای مجازی امیدوار شدیم،

نظریان تصریح کرد: در مقابل هر کس که بخواهد منافع ملت و خطوط نظام را ضایع کند با تمام قوا ایستاده ایم .

وی بیانیه گام دوم انقلاب را  راهنما و مثمر ثمر برای آینده درخشان ایران اسلامی دانست و گفت: نباید این بیانیه در حد حرف بماند و به جوانان که پیشگامان افسران جنگ نرم هستند توصیه می کنیم این بیانیه را چندین بار بخوانند.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد