سرویس: اردبیل
کد خبر: 80507
|
19:57 - 1397/12/16
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل؛

تحریم‎ها نمی‎تواند کشور را فلج کند/ فضای مجازی ابزار اصلی دشمن شده است

تحریم‎ها نمی‎تواند کشور را فلج کند/ فضای مجازی ابزار اصلی دشمن شده است
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هیچ تحریمی توان فلج کردن کشور را نداشته و انقلاب به مانند گذشته به مسیر باعزت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،؛سبلان‌ما، سردار فرهنگ مستعد حصاری عصر امروز در اولین همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل، با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران وارد چهل سالگی شد،اظهار داشت: با وجود تمام توطئه های دشمنان اعم از کودتا،اقدام نظامی و تحمیل جنگ هشت ساله و تحریم های مختلف، انقلاب اسلامی مسیر تثبیت و توسعه را طی و وارد مرحله جدیدی شده است.

وی با تاکیدبر اینکه  تحریم ما را فلج نمی کند، تصریح کرد: پیشرفتهای چشمگیر 40 سال اخیر ایران اسلامی نشان داده که دشمن نمی تواند با تحریم ملت ایران را فلج کند اما این تحلیل غلط از تحریم است که کشور را فلج می کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، بیان داشت: بعضا مشاهده می‎شود که تحلیل های غلط از تحریم در داخل ایران هم خریدار دارد فلذا نباید در این حوزه غفلت داشت و آدرس غلط از دشمن بگیریم.

وی گفت: تا این جای مسیر انقلاب، دشمنان هرچه در توان داشتند برای رویارویی انجام دادندو امروز نیز دشمن، فضای مجازی را قرار گاه اصلی خود قرار داده و درصدد هستند با شبکه های اجتماعی افکار، سبک زندگی و ذائقه ما  تغییر داده و  با  این روش انقلاب اسلامی ایران را شکست داده و جلوی صدور این انقلاب را بگیرد.
 سردار مستعد ادامه داد: دشمن به دنبال القای یاس و نا امیدی است فلذا در این جا است که باید نیروهای انقلابی با  امید و نگاه خوشبینانه و البته هوشمندانه به فضای مجازی ورود کنند و در این عرصه بتازندو دشمن را بتارانند.

وی خاطر نشان کرد: تحریم ها همیشه بوده و دشمنان بعد از جنگ سخت وارد جنگ نرم شده اند و امروز نیز قرارگاه اصلی دشمن فضای مجازی است فلذا باید در عین حفظ اقتدار نظامی باید وارد عرصه فضای مجازی شده و این تهدید را هم به فرصت تبدیل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تاکید کرد: ما می توانیم با اقتصاد مقاومتی جنگ اقتصادی را تبدیل به فرصت کنیم.
انتهای پیام/ش


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد