کد خبر: 80517
|
10:27 - 1397/12/17
نسخه چاپی

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های استان

شهدا پرچمداران انقلاب مهدوی هستند

شهدا پرچمداران انقلاب مهدوی هستند
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، امروز پرچمدار اسلام ناب محمدی در جهان است، گفت: همه ما وظیفه داریم تا با عمل به رهنمودهای ایشان در راه اعتلای انقلاب اسلامی بکوشیم چراکه امروز تنها پرچمدار اسلام ناب محمدی در جهان، انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در جمع زائران دانشجوی راهیان نور به تبین ارزش های دفاع مقدس و آرمان های شهدا پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه ای برای تحقق انقلاب عدالت گستر مهدوی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پرچمدار اسلام ناب محمدی در جهان است، گفت: همه ما وظیفه داریم تا با عمل به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در راه اعتلای انقلاب اسلامی بکوشیم چراکه امروز تنها پرچمدار اسلام ناب محمدی در جهان، انقلاب اسلامی ایران است.

حسنی به برکات سفر معنوی راهیان نور دانشجویی اشاره کرد و گفت: امروز کشور ما به برکت خون شهدا، رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و وحدت ملی اداره می شود.

وی به هجمه های روز افزون دشمنان ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: کشور ما به دلیل اینکه بر مدار حق است و در عالم فعلی پرچمدار اسلام ناب محمدی است، خداوند نیز حامی این ملت است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در پایان سخنان خود به گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امروز با پشت سر گذاشتن 40 سالگی انقلاب که نشان از تثبیت انقلاب بود، وارد گام دوم انقلاب شدیم که در این مرحله نیز با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش جوانان بصیر و انقلابی، این مرحله  نیز همچون گام اول، با موفقیت پشت سر گذاشته خواهد شد.

حسنی از راهیان نور به عنوان گنجینه گران بهای معنوی یاد کرد و گفت: شهدای ما از فتح المبین تا شلمچه و کارون خون خود را به انقلاب اسلامی اهدا کردند تا اسلام و وطن ثابت و پابرجا به مسیر خود یعنی اتصال انقلاب  اسلامی ایران به انقلاب عالم گیر مهدوی  ادامه دهد.

وی با بیان اینکه شهدا خون دادند تا پرچم ولایت در کشور ما برافراشته شود، از دانشجویان زائر خواست: بعد از بازگشت از این سفر نورانی در تداوم راه شهدا و اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کنند.

 

انتهای پیام/ج


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد