سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80523
|
09:04 - 1397/12/18
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبر داد:

اشتغالزایی برای 400 نفر در فاز اول کارخانه کامیون سازی مشگین

اشتغالزایی برای 400 نفر در فاز اول کارخانه کامیون سازی مشگین
استاندار اردبیل گفت: فاز اول کارخانه کامیون سازی مشگین شهر با اشتغال زایی حداقل ۴۰۰ نفر در نیمه نخست سال ۹۸ به بهره برداری می رسد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو دربازدید  از کارخانه کامیون سازی مشگین شهر ضمن ابراز رضایت از سرعت فعالیت عمرانی پروژه و تامین قطعات و ماشین آلات کارخانه توسط سرمایه گذار، اظهار داشت: به جد پیگیر تامین آب و برق و گاز پروژه است و با تامین این زیرساخت ها ، فاز اول کارخانه کامیون سازی مشگین شهر با اشتغال زایی حداقل ۴۰۰ نفر در نیمه نخست سال ۹۸ به بهره برداری می رسد و با تکمیل این پروژه شاخص، زمینه اشتغال مستقیم برای ۵۰۰۰ نفر فراهم می شود.

در این بازدید نماینده مردم مشگین شهر، ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های بی وقفه مهندس بهنام جو به منظور رفع موانع بهره برداری از کارخانه کامیون سازی، از  فعالیت شبانه روزی سرمایه گذار پروژه قدردانی نمود و اعلام داشت که این کارخانه طرحی شاخص در سطح استان می باشد و با بهره برداری از آن نه تنها مردم مشگین شهر بلکه مردم کل استان از برکات آن بهره مند خواهند شد.

سرمایه گذار پروژه نیز ضمن تشکر از پیگیری های مجدانه نماینده مشگین شهر و استاندار اردبیل و مدیران دستگاه های اجرایی و همچنین پوزش از اهالی مشگین شهر به دلیل تاخیر پیش آمده در بهره برداری، مهمترین دلیل  تاخیر را تحریم های صورت گرفته و مشکلات پیش آمده در تامین ماشین آلات مورد نیاز کارخانه برشمرد.

وی اعلام کرد خوشبختانه که کلیه ماشین آلات مورد نیاز خریداری و به محل کارخانه منتقل شده و به محض تامین زیرساخت های لازم، فاز اول با ظرفیت اشتغال برای حداقل ۴۰۰ نفر در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد