سرویس: اقتصادی
کد خبر: 80524
|
09:40 - 1397/12/18
نسخه چاپی

کامیون ایرانی چاپار سال آینده وارد بازار می شود

کامیون ایرانی چاپار سال آینده وارد بازار می شود
طبق اعلام مجری کارخانه کامیون‎سازی مشگین شهر، اولین کامیون تولیدی این کارخانه با نشان چاپار در سال آینده وارد بازار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، کارخانه کامیون‎سازی مشگین شهر که نخستین کارخانه موجود در کشور خواهد بود، طبق اعلام مسئولان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

الله وردی ، مجری کارخانه بزرگ تولیدی کامیون سازی مشگین شهر درباره آخرین وضعیت این کارخانه به خبرنگارماگفت:کامیون تولیدی این کارخانه در تیپ های مختلف از جمله کامیون های 2 محور و سه محور ، 2 محور کشنده ، کمپرسی و اتاق چوب باری و سه محورهای کشنده سنگین ، کمپرسی ، باری - خدماتی خواهد بود.

  به گفته وی جذب نیروی انسانی این کارخانه و آموزش های لازم و مورد نیاز نیروی کار آغاز شده و پیش بینی می شود اولین کامیون تولیدی این کارخانه با نشان چاپار در سال آینده وارد بازار شود.

اکبربهنامجو در بازدید از روند اجرایی این کارخانه، اظهار داشت: با وجود تحریم‎ها تمامی قطعات و ماشین آلات مورد نیاز این واحد صنعتی وارد کشور شده و هم اکنون در محل احداث کارخانه تخلیه شده است.

وی بیان کرد: تمام قطعات کارخانه کامیون سازی مشگین شهرتولید داخل خواهد بود.

به گفته استاندار اردبیل مجری کارخانه کامیون سازی مشگین شهر از تسهیلات دولتی استفاده نکرده و از آورده شخصی خود استفاده کرده است.

 تاکنون برای راه اندازی کارخانه کامیون سازی مشگین شهر سه هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شده است.


انتهای پیام /ش

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد