سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 80528
|
12:22 - 1397/12/18
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان اردبیل:

دوره طرح یاوران ولایت با شرکت 120 نفر از فرهنگیان خواهر در اردبیل برگزار شد + فیلم

دوره طرح یاوران ولایت با شرکت 120 نفر از فرهنگیان خواهر در اردبیل برگزار شد + فیلم
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری دوره طرح یاوران ولایت با شرکت 120 نفر از خواهران فرهنگی در ستاد صالحین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خبرداد.

سرهنگ پاسدار سید محمد لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از برگزاری دوره طرح یاوران ولایت با شرکت 120 نفر از خواهران فرهنگی در ستاد صالحین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خبرداد و اظهارداشت: در این دوره آموزشی دو روزه شرکت کنندگان با ویژه برنامه های مختلف از اهداف مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی و گام دوم انقلاب اسلامی آشنا شدند.

وی با اشاره به اینکه دوره طرح یاوران ولایت بسیج فرهنگیان با هدف آشناسازی با تهاجم فرهنگی ، تقویت استعداد وشایستگی، ولایت مداری و بصیرتی برگزار شد افزود: این دوره در 5 محوریت تربیتی، بصیرتی، سبک زندگی اسلامی، آشناسازی و فضای مجازی انجام شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان اردبیل با اشاره به نقش بسیج در میان فرهنگیان و توانایی بسترسازی فرهنگی این سازمان در میان فرهنگیان اظهار داشت: نقش فرهنگیان بسیجی و میزان اثربخشی آنها در تحول دیدگاه دانش آموزان محرز وآشکار است.

وی ادامه داد: رسالت بسیج فرهنگیان در مقطع حاضر این است که با استفاده از ظرفیت­ فرهنگیان در عرصه­‌های مختلف مسئولان کشور را یاری کند تا دشمن نتواند از نارضایتی­‌ها سوء استفاده کرده و کشور را به سمت بی‌­ثباتی سوق دهد.

لطیفی اساسی­‌ترین سیاست بسیج در سال گذشته  را تعامل دانست و تصریح کرد: اجرای این راهبرد در سال جاری نیز شدت بیشتری گرفته است  رویکرد فرصت محور جز با تعامل، مشارکت و هم‌­افزایی عملیاتی نمی­‌شود؛ لذا بسیج باید با سازمان­‌ها و ظرفیت‌­های حاکمیتی و غیرحاکمیتی تعامل داشته باشد.

وی بیان کرد: دوره طرح یاوران ولایت بسیج فرهنگیان با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزارشد.

گزارش مهدی همتی

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد