کد خبر: 80529
|
13:22 - 1397/12/18
نسخه چاپی

رئیس حوزه هنری استان اردبیل:

2676 اثر به هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی ارسال شده است

 2676 اثر به هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی ارسال شده است
رئیس حوزه هنری استان اردبیل استقبال تمامی استان‌ها از هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی را قابل تقدیر توصیف کرد و از برگزاری مراسم اختتامیه در بهار سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، امیر رجبی ظهر امروز در آئین تجلیل از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: این هنرواره یکی از رویدادهای ارزنده در بخش هنرهای تجسمی کشور است که به میزبانی اردبیل آغاز شده و مراسم اختتامیه در 3 و 4 اردیبهشت ماه سال 98 برگزار می‌شود.

وی به حضور چهره‌های شاخص ملی هنرهای تجسمی در بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی اشاره و تصریح کرد: تاکنون 2676 اثر به دبیرخانه هنرواره ارسال شده که به ترتیب 546 اثر با بیشترین تعداد به اردبیل و در ادامه 463 اثر به تهران، 241 اثر به آذربایجان شرقی و 142 اثر به استان خراسان رضوی اختصاص دارد و از سایر استان ها نیز آثار متعددی به دبیرخانه ارسال شده است.

رئیس حوزه هنری استان با بیان اینکه در بخش عکس 1273 اثر ارسال شده است، افزود: به ترتیب بیشترین آثار از استان های آذربایجان شرقی، تهران و اردبیل ارسال شده است.

رجبی تعداد آثار بخش اینفوگراف را 150 مورد برشمرد و گفت: در این بخش بیشترین آثار از اردبیل، تهران و اصفهان به دست ما رسیده است؛ در بخش موشن گراف نیز 194 اثر و بیشتر از استان های تهران، اردبیل و آذربایجان شرقی ارسال شد.

رئیس حوزه هنری استان به دریافت 414 پوستر اشاره و اظهار کرد: بیشترین آثار از اردبیل، تهران و لرستان به دبیرخانه واصل شده است.

رجبی تعداد اثر بخش تصویرسازی را 695 مورد عنوان کرد و گفت: بیشترین آثار از اردبیل، تهران و آذربایجان شرقی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این رویداد فرصت مناسبی جهت معرفی توانمندی های اردبیل در بخش هنرهای تجسمی است، بیان کرد: متاسفانه قابلیت های هنرهای تجسمی در استان مظلوم واقع شده و لازم است با تعریف رویدادهای ملی و کشوری نسبت به تعریف و اطلاع رسانی توانمندی های استان اقدام کرد.

در پایان این مراسم خبرنگاران فعال در انعکاس رویدادهای هنرواره انقلاب اسلامی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد