کد خبر: 80532
|
17:08 - 1397/12/18
نسخه چاپی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل:

کمک‌ ۴ میلیارد تومانی اردبیلی ها در جشن نیکوکاری

کمک‌ ۴ میلیارد تومانی اردبیلی ها در  جشن نیکوکاری
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: تا کنون مردم خیر استان اردبیل بیش از چهار میلیارد تومان به «جشن نیکوکاری» کمک کرده‌اند که افزایش قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،صفر توحیدی با اشاره به اینکه حضور پرشور خیران در جشن نیکوکاری دلگرمی بسیاری را در شرایط اقتصادی کنونی روانه منازل اقشار آسیب‌پذیر کرد، گفت: تا کنون اردبیلی‌های خیر بیش از چهار میلیارد تومان به خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند جامعه در آستانه عید نوروز کمک کرده‌اند و همچنان شاهد یاری‌رسانی آنها به فقرا و مستمندان هستیم.


وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال‌جاری افزایش چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته داشته است، افزود: مردم نیکوکار استان اردبیل با وجود همه مشکلات اقتصادی به یاری خانوار بی‌بضاعت شتافتند تا هیچ نیازمندی در آستانه سال جدید غمگین نباشد.


توحیدی با اعلام اینکه اردبیلی‌های خیر بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند، بیان کرد: بخش قابل توجهی از کمک‌های مردمی از طریق سامانه آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* به دست نیازمندان اردبیلی رسیده است که می‌توان به بهره‌گیری از روش‌های نوین در تسریع و تسهیل رسیدگی به امور فقرا در سطح استان خوش‌بین بود.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه با همکاری سپاه حضرت عباس(ع)، سازمان صدا و سیما، سازمان دانش‌آموزی، آموزش و پروش، بسیج مستضعفین و شهرداری اردبیل تلاش مضاعفی شد تا شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری در سطح استان باشیم، گفت: خیران اردبیلی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار مستقر در سطح استان اردبیل تحویل دادند تا در اسرع وقت به دست خانوار تحت حمایت و نیازمندان جامعه برسد.


وی با بیان اینکه ۱۷۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری نیز در مدارس استان اردبیل توزیع شده بود، افزود: دانش‌آموزان نیکوکار پرشورتر از هر سال در این جشن معنوی حضور یافتند و با کمک‌های خود دل‌های همنوعان نیازمندشان را شاد کردند.


توحیدی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس گسترش فرهنگ انفاق و احسان در بین دانش‌آموزان است، بیان کرد: این امر موجب می‌شود تا کودکان و نوجوانان از همان دوران کودکی به فکر نیازمندان باشند و هرگز یاری‌رسانی به آنها را فراموش نکنند.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه کمک‌های مردمی با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانوار تحت حمایت در بین آنها توزیع می‌شود، گفت: بر اساس سیستم نیازسنجی به خوبی نیازهای اساسی هر خانوار شناسایی شده است که کمک‌های مردمی نیز با توجه به نوع نیاز مددجویان در بین آنها توزیع خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه در کنار خانوار تحت حمایت، تلاش ویژه‌ای را در سال‌جاری به کار گرفتیم تا سایر اقشار آسیب‌پذیر نیز از کمک‌های مردم نیکوکار استان اردبیل بهره‌مند شوند، اعلام کرد: رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اردبیل را در دستور کار قرار داده‌ایم که علاوه بر توزیع هزار بسته سبد کالا، با همکاری بسیج سازندگی و سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات قابل توجهی را به خانوار نیازمند ساکن در این مناطق ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد