کد خبر: 80537
|
10:58 - 1397/12/19
نسخه چاپی

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل:

نمایشگاه بهاره اردبیل برپا شد

نمایشگاه بهاره اردبیل برپا شد
سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا به منظور تامین مایحتاج عمومی شهروندان برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،رامین صادقی صبح امروز پس از بازدید از نمایشگاه بهاره عرضه کالا در جمع خبرنگاران اظهار داشت : هرساله در ایام پایانی سال نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا وخدمات در سطح تمامی شهرستانهای تابعه ومرکز استان برگزار می شود ونسبت به توزیع اقلام مورد نیاز مردم با قیمتهایی حداقل 15 تا 20 درصد کمتر از قیمتهای رایج بازار اقدام میمی کند.وی افزود: برگزاری نمایشگاههای فوق از اهم برنامه های سازمان صنعت ، معدن و تجارت بوده و برنامه ریزیهای لازم در این خصوص انجام یافته وتا بیست و پنجم اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی دایر خواهد بود .

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به بازگشایی نمایشگاه بهاره در مرکز استان و شهرستان های تابعه گفت: در این نمایشگاه انواع مواد خوراکی، پوشاک، کفش، شیرینی و تنقلات شب عید در 467 غرفه در سطح استان عرضه خواهد شد.

وی افزود: تمام اجناس در این نمایشگاه با نظارت بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به دست مصرف کننده می رسدو اجناس عرضه شده در این نمایشگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار است لذا همشهریان می توانند برخی از اقلام کالاهای اساسی مورد نیاز خود را به نرخ دولتی از غرفه ای که به همین منظور در نمایشگاه دایر شده است، خریداری کنند.

صادقی در پایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت ، معدن و تجارت در اردبیل و شهرستانهای تابعه گزارش نمایند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد .

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد