سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80538
|
12:56 - 1397/12/19
نسخه چاپی

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل :

راه اندازی اردوگاه مبارزه با اعتیاد در اردبیل ضرورت دارد

 راه اندازی اردوگاه مبارزه با اعتیاد در اردبیل ضرورت دارد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت:با توجه به وضعیت کمپ های احیای افراد گرفتار شده در دام اعتیاد، تاسیس و راه اندازی اردوگاه حفاظت از معتادها ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،شهریار شیری آراسته صبح امروز  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در آستانه عید نوروز خبر داد، گفت: به منظور پاکسازی محیط شهری از معتادان متجاهر طرح جمع آوری و تحویل به کمپ های مبارزه با اعتیاد تا پایان سال جاری اجرا می شود.

وی استان اردبیل را نسبت به سایر استان ها مطلوب ارزیابی کرد و افزود:  باید پیشگیری و مبارزه را از خانواده ها شروع کرد و خانواده ها نباید پشت آسیب دیدگان مواد مخدر را خالی کنند و این افراد به پشتیبانی نیاز دارند.

شیری آراسته ضمن تقدیر از دستگاه های یاری رسان اظهار کرد: اداره کل بهزیستی، کمیته امداد، شهرداری، نیروی انتظامی و کمپ های مبارزه با مواد مخدر تلاش خوبی برای بازآفرینی این افراد انجام می دهند اما باید همه مردم و خانواده ها و مسوولین در این رابطه همبستگی داشته باشند.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل مقابله با اعتیاد را وظیفه همگانی دانست و گفت: افرادی که مبتلا به این بیماری شده اند مثل ویروس سایر افراد را در صورت بی توجهی مبتلا می کنند.

وی نقش آموزش و پیشگیری را با تامین اعتبار مهم دانست و افزود:باید با توزیع بروشورهای آموزشی و هشدار دهنده و کلیپ های مرتبط از صدا و سیما و رسانه ها در تقابل با این پدیده شوم و خانمانسوز اقدامات شایسته صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد